Ah, er is een car-kit aanwezig.
De antenne wordt met een dop afgedekt, kan je daar eens een detailfoto van plaatsen?
De doppen zijn nieuw nog wel te krijgen:
https://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-AUDI-K ... 2351828436
Aangenaam!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met je aanwinst Frans! Dit is wel een aanzienlijk mooier exemplaar dan de Holva A2 in Valkenswaard!
Nu nog even de pepperpots winterwielen uit Ede scoren en eronder zetten en dan ziet ie er nog beter uit.
Heeft de garage tegenover je werk VCDS (VAG-software)? Daarmee moet je vrij nauwkeurig kunnen bepalen wat er met de stuurhoeksensor mis is. Anders bij een A2-lid met VCDS in de buurt afspreken?
De antenne kan ook zijn gemonteerd t.b.v. de niet-originele radio. Zonder voeding voor de antenne-versterker in de achterruit krijg je geen goed antenne-signaal op de radio en wellicht heeft degene die deze radio monteerde met een extra antenne het probleem "opgelost".
Heb je nu een afneembare trekhaak of heb je die eis (voorlopig) laten vallen?
Nu nog even de pepperpots winterwielen uit Ede scoren en eronder zetten en dan ziet ie er nog beter uit.
Heeft de garage tegenover je werk VCDS (VAG-software)? Daarmee moet je vrij nauwkeurig kunnen bepalen wat er met de stuurhoeksensor mis is. Anders bij een A2-lid met VCDS in de buurt afspreken?
De antenne kan ook zijn gemonteerd t.b.v. de niet-originele radio. Zonder voeding voor de antenne-versterker in de achterruit krijg je geen goed antenne-signaal op de radio en wellicht heeft degene die deze radio monteerde met een extra antenne het probleem "opgelost".
Heb je nu een afneembare trekhaak of heb je die eis (voorlopig) laten vallen?
- Antonius
Klopt Peter, deze was dan wel 1100,- en een storing duurder maar ik denk een goede koop gedaan te hebben. Ik word steeds enthousiaster over de velgen....Gefeliciteerd met je aanwinst Frans! Dit is wel een aanzienlijk mooier exemplaar dan de Holva A2 in Valkenswaard!
Nee, hij heeft van alles behalve origineel VAG spul. Ik heb Hans-Jan een berichtje gestuurd...Heeft de garage tegenover je werk VCDS (VAG-software)? Daarmee moet je vrij nauwkeurig kunnen bepalen wat er met de stuurhoeksensor mis is. Anders bij een A2-lid met VCDS in de buurt afspreken?
Ai, begrijp ik nu dat de A2 géén dakantenne heeft? Dat zou jammer zijn. Ontvangst is op dit moment trouwens matig.De antenne kan ook zijn gemonteerd t.b.v. de niet-originele radio. Zonder voeding voor de antenne-versterker in de achterruit krijg je geen goed antenne-signaal op de radio en wellicht heeft degene die deze radio monteerde met een extra antenne het probleem "opgelost".
Audi A2 1.4 CS blauw 2005
Porsche 924S my 1987
Simplex Amsterdam 50 'er jaren
Porsche 924S my 1987
- Lar
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hoi @Antonius, even mijn oude liefde. met de doorontwikkelde motor van Audi. Niet veel sneller dan mijn huidige A2. Mijn exemplaar was van de eerste eigenaar en buitengewoon gaaf. Helaas geen S
- Bijlagen
-
- 924 sneeuw.jpg (435.25 KiB) 2754 keer bekeken
-
- 924.JPG (2.44 MiB) 2754 keer bekeken
- Antonius
Lar, we delen meerdere liefdes!
Fraai exemplaar en de leuke foto met de modellen ken ik, ik meen van het 924 forum.Je schrijft in verleden tijd dus ga ik ervan uit dat je de 924 verkocht hebt. Mis je hem?
De A2 bevalt me prima in meerdere opzichten. Toch kijk ik uit naar 1 maart wanneer ik de 924 van stal mag halen en ermee de wei in kan. Wat een luxe!

Fraai exemplaar en de leuke foto met de modellen ken ik, ik meen van het 924 forum.Je schrijft in verleden tijd dus ga ik ervan uit dat je de 924 verkocht hebt. Mis je hem?
De A2 bevalt me prima in meerdere opzichten. Toch kijk ik uit naar 1 maart wanneer ik de 924 van stal mag halen en ermee de wei in kan. Wat een luxe!
Audi A2 1.4 CS blauw 2005
Porsche 924S my 1987
Porsche 924S my 1987