A2 bevlieging

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Cuzoen

27 jun 2009, 22:07 0 x

Hallo

Ik, Richard, 49 jaar, ben 3 dagen geleden na een zoektocht naar een andere auto in het bezit gekomen van een A2, kleur brilliant(donker)blauw, in Exclusive uitvoering met 2-tone stoelbekleding en nog wat extra zaken. Nooit eerder naar gezocht totdat ik er een vond met mooie wielen en goede kleur. Rijden perfekt (wel wat schokkerig voorin) en vooral een redelijk unieke auto, zeker in deze kleur met de wielen.

Ik ben aan het speuren naar tips, tricks etc.

Op het wenslijstje staan:
* HID Xenon 5000 K inbouwen (groepsaankoop ?)
* Mistlampen voorzijde inbouwen (doe ik zelf)
* Middenarmsteun (Botec)
* Originele Concert radio (wie heeft of weet er nog een ?)

Foto's zal ik bij gelegenheid maken en posten.

Groeten en wellicht tot ziens
Peter

28 jun 2009, 11:16 0 x

Hoi en welkom op het forum ! We zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's ! Je kunt via "Gebruikerspaneel" een persoonlijk album aanmaken. De originele concert radio zou ik via ebay proberen, er worden genoeg aangeboden.
Bob

29 jun 2009, 18:13 0 x

Welkom hier! Even wat comments op je plannen:

* HID Xenon 5000 K inbouwen (groepsaankoop ?)
Imo is er geen standaard Xenon te verkrijgen voor een A2, zou je zelf moeten bouwen. Iemand op het Audiforum heeft het gedaan met behulp van A4 B6 lampen, maar makkelijk is het niet...

* Mistlampen voorzijde inbouwen (doe ik zelf)
Da's prima te doen!

* Middenarmsteun (Botec)
Daar ben ik benieuwd naar!

* Originele Concert radio (wie heeft of weet er nog een ?)
Genoeg over geschreven op dit forum, even goed zoeken...

Verder natuurlijk veel succes!
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

30 jun 2009, 22:00 0 x

[quote="Bob"]* HID Xenon 5000 K inbouwen (groepsaankoop ?)
Imo is er geen standaard Xenon te verkrijgen voor een A2, zou je zelf moeten bouwen. Iemand op het Audiforum heeft het gedaan met behulp van A4 B6 lampen, maar makkelijk is het niet...
[/quote]

Maar je kan prima zo'n HID-kitje (bijv. Pilot Xenon) in je standaard lampen monteren. Je hebt dan alleen niet de lenzen.
Ik heb het ook gedaan. De nieuwe kits zijn zo smal, bij mij zijn de starters/ballast (hoe heten die dingen eigenlijk?) gewoon onder de lamphouder vastgeplakt en dan kun je de lampen weer zonder problemen monteren.
Plaats reactie