nog even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
@lf

08 jul 2009, 01:11 0 x

Na al de nodige berichten geplaatst te hebben en ook de nodige kilometers met mijn A2 te hebben gedraaid zal ik mij dan nog maar even voorstellen. Sinds ruim een maand ben ik de bezitter van een zwarte A2 1.6 FSI. Dit is inmiddels mijn derde Audi. Mijn eerste Audi was een Audi 80 met 1.8 benzinemotor. De tweede Audi was een 1997'er A4 ook weer met een 1.8 motor maar deze was wel veel krachtiger met zijn 20 kleppen. Het benzineverbruik was echter ook aanzienlijk, zeker met mijn rijstijl. Na 6 jaar gebruik werd het wel tijd voor vervanging. De keuze ging tussen een Mercedes A klasse en een Audi A2 en na 2 goede ervaringen met Audi werd het nu dus weer een Audi. De A2 is wel even wennen na een A4. Stug in de vering en hoger zitten, een kleinere kofferbak. eerst maar eens even lekker poetsen, etc. Na enige weken ontdek je ook de slimmigheden in de A2 en waardeer je de auto steeds meer. Alles is doordacht en praktisch. Zo verbaasde ik mij over het laadvermogen, de snelheid, de ruimte, de vele verkrijgbare opties en ja zelfs over de radio en handsfreekid. Weinig aan de A2 is standaard en dat maakt het voor mij een auto waar ik hoop nog jaren met veel plezier in te sturen.

@lf
Bob

08 jul 2009, 10:12 0 x

Nou, alsnog welkom dan maar.

Klinkt goed zo'n 1.6je ...

De 1.8 uit de 80 en de A4 zijn idd niet te vergelijken
Plaats reactie