Even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Sergei
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

25 aug 2019, 15:37 1 x

Hoi Hans-Jan.

Ik ben slecht in het plaatsen van foto's, de armsten is een Ali product voor “weinig” en vergt nog wat aanpassingen aan de “voet” zodat handrem alle ruimte heeft en de stoelen achter gewoon om kunnen klappen.

Groet,

Sergei
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

25 aug 2019, 15:50 0 x

Een Ali Express steuntje, ik weet hoe lastig het vaak is om die goed vast te zetten en nog die bevestiging op foto te laten zien...... meestal past het net niet of je komt met handrem of achterbank in problemen.

Had niet zo dure bij Ali besteld, sloperij heeft ze voor mijn "GRATIS" :mrgreen:
Die met platen erbij maar moet ik eerst hele middenconsole weg voor halen en na montage kan ik die dan console rond handrem niet meer vast krijgen.
Ik wil ooit, deze Arme steun ligt al weer ruim jaartje op de voorstoel monteren zodat hij mee gaat bij verstellen, dan zit deze altijd goed, want er is lengte verschil in mijn familie!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie