Binnenkort A2 voor de deur

Stel hier jezelf en je A2 voor.
EenpuntVier
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

07 okt 2019, 23:08 0 x

Spinazie schreef:
07 okt 2019, 22:25
Kwa lichtschakelaar, is dit draadje ook wel leuk om door te nemen: viewtopic.php?f=9&t=8230

Ik heb zelf een aluminium ring erbij, dat ziet er (al zeg ik het zelf) wel redelijk prima uit.
Hoeveel scheelt die diameter t.o.v. het origineel als ik vragen mag?

Ben benieuwd of dat het rood-omcirkelde ook nog zou overlappen:
Afbeelding
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

08 okt 2019, 08:02 0 x

De schakelaar is gelijk aan schuine deel, of de goedkope zwarte of dure automaat met Aluminium
neemt maakt niets uit, de ring dekt in geval van EenPuntVier de kale plek rechts vrijwel af.
Een beetje bij stippen op vlakke deel met Mat Zwart en je ziet er niets meer van.

De vorige eigenaar had blijkbaar lange nagels, en als je op juiste manier de Airco bedient dus met vinger
topje en niet met vinger recht en nagel is Soft Lak van 2002 nog schadevrij!
De licht schakelaar word vrijwel altijd kaal en omdat je moet grijpen lukt het daar niet.

Mijn losse ring is ook Soft Lack, dus ook die zal kaal worden.
Maar eenmaal een losse ring is even achterzijde los solderen en nieuwe erin voor flut bedrag van Ali.

De metalen ringen moet ik nog opzoeken en wil deze ook op de gewone zwarte zetten en dan blijft voorkant ook schadevrij.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie