Vind 't ook niet erg om er mijn geld aan uit te geven. Zijn er ook qua ruimte op vooruit gegaan ten opzichte van de Lupo als 2e auto.
Maar vond 't tegenvallen als je kijkt dat ik bij de Lupo alleen maar een electrische raammotor en de uitlaat kapot gehad heb plus het gewone onderhoud.
Daarom hoop ik dat ik nu ook ff van de grote kosten af ben.
Denk af en toe dat ik nu de rommel van iemand anders gekocht heb als ik alles bij elkaar op tel. Voel me op een aantal punten toch wel belazerd door de vorige eigenaar, maarjah dat is misschien mijn eigen schuld en had ik misschien toen beter me ogen de kost moeten geven.
Was op zoek naar een A2
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Moderator edit: bij deze!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
In die 10 jaar is de Lupo met goed onderhoud ouder geworden. Nu heb je een relatief oude auto (met 'verleden'?) gekocht en dan is de kans groter dat er in de eerste periode kosten komen. Maar: aan het einde van de tunnel is licht, ik hoop alleen niet die van een aanstormende trein.

Tot nu toe ben je zelf goed in staat het onderhoud uit te voeren, een ander was er vermoedelijk op leeg gelopen en had de A2 de berg afgeduwd. Het doet even Au(di) maar daarna genieten!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bart-S
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@HansJan dank je wel voor het wijzigen van de titel.
Ik ben voor de rest ook zeer te spreken over de a2. Hij zit keurig in elkaar en wat een ruimte. Laatst met hout halen voor de pergola de hele wagen volgeladen wat net de Lupo nooit zou zijn gelukt.
Het licht in de tunnel komt er wel aan en ga er niet vanuit dat die van een trein is haha.
Bovenal is dit wel een fantastisch forum met super veel kennis!!!
Ik ben voor de rest ook zeer te spreken over de a2. Hij zit keurig in elkaar en wat een ruimte. Laatst met hout halen voor de pergola de hele wagen volgeladen wat net de Lupo nooit zou zijn gelukt.
Het licht in de tunnel komt er wel aan en ga er niet vanuit dat die van een trein is haha.
Bovenal is dit wel een fantastisch forum met super veel kennis!!!
- Bart-S
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Daar zijn weer. De auto is weer terug. We kunnen er weer tegenaan.
€600,00 lichter maar weer vanalles gedaan, zoals
-distributieriem met rollen
-waterpomp
-veer rechts voor
-thermostaathuis met nieuwe thermostaat en sensor
- olie voor de aankomende 15000km
Op naar de volgende 15000km zonder al te veel problemen en van de week weer ff nieuwe apk erop.
De A2 nu 158570km op de klok staan.
€600,00 lichter maar weer vanalles gedaan, zoals
-distributieriem met rollen
-waterpomp
-veer rechts voor
-thermostaathuis met nieuwe thermostaat en sensor
- olie voor de aankomende 15000km
Op naar de volgende 15000km zonder al te veel problemen en van de week weer ff nieuwe apk erop.
De A2 nu 158570km op de klok staan.