Hieronder een foto van onze aanwinst.
Audi liefhebber stelt zich voor
- Broek
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zo, ik ben al jaren lid van het Audiforum i.vm. andere Audi's die ik heb, maar nu is er voor mijn vrouw een Audi A2 bijgekomen. Dit forum lijkt me zeer nuttig en gezellig om kennis te delen, vragen te stellen etc.etc.
![Afbeelding]()
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Schitterend exemplaar, welkom hier!
Kan je nog wat meer vertellen over de A2? Herkomst, verleden, kmstand, samenstelling, wellicht upgrades?
Kan je nog wat meer vertellen over de A2? Herkomst, verleden, kmstand, samenstelling, wellicht upgrades?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Mooi kleur ook (akoya ipv lichtsilber?).
Veel veilige km's en plezier van de A2, toch een van de meer bijzondere Audi's...
Veel veilige km's en plezier van de A2, toch een van de meer bijzondere Audi's...

- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Bijzondere auto en ook heel apartPeter_Maathuis schreef: ↑20 dec 2019, 16:46
Veel veilige km's en plezier van de A2, toch een van de meer bijzondere Audi's...![]()

Als mijn moeder vroeger een kadootje kreeg en ze vond er eigenlijk niets aan, dan zei ze altijd 'dank je, heel apart'

Welkom Broek! En een mooie A2 is het inderdaad, voor zover je een A2 mooi kan vinden...

VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tja, veel mensen moeten wennen aan de A2; het is zoals de Engelsen zo mooi zeggen "an acquired taste"