Sinds 2 dagen in bezit van een Audi a2
1.4 TDI pro line
Audi rijder geworden
- Edwin Runhart
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
- Bijlagen
-
- 6EB74A59-FB33-40AC-BC22-A825C1CE71E9.png (8.26 MiB) 3376 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nou @Johan 3L ben jij kleurendoof geworden? Weet dat ColourStorm geel niet je favoriet is, maar deze is toch overduidelijk Pinien Grün
En aan de TS: welkom hier. Introductie is wel heel kort, niets meer te vertellen over jouw keuze?

En aan de TS: welkom hier. Introductie is wel heel kort, niets meer te vertellen over jouw keuze?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Welkom Edwin,
Jammer van 't stotteren... van deze,
de makkelijkste oplossing en redelijk dichtbij voor jou is;
http://www.jbautoservice.nl/
Dieverbrug is leuke locatie van vakman waar vele forum leden al jarenlang met plezier komen,
hij weet alles van de A2, vooral diesels, en kan gelijk kijken of de rest wel goed is.
De eerste zijn nu 20 jaren en de nieuwere van 15 jaren zijn ook zelden meer perfect.
Met goed vakmanschap van onze Jos zul je nog jarenlang betaalbaar plezier van hebben.
De enige roest die ik bij deze kan vinden is vooral de remtrommels achter... en daar maakt roest niet uit...
Welkom en vooral veel leesplezier of gebruik de zoek functie rechts boven op de pagina.
Jammer van 't stotteren... van deze,
de makkelijkste oplossing en redelijk dichtbij voor jou is;
http://www.jbautoservice.nl/
Dieverbrug is leuke locatie van vakman waar vele forum leden al jarenlang met plezier komen,
hij weet alles van de A2, vooral diesels, en kan gelijk kijken of de rest wel goed is.
De eerste zijn nu 20 jaren en de nieuwere van 15 jaren zijn ook zelden meer perfect.
Met goed vakmanschap van onze Jos zul je nog jarenlang betaalbaar plezier van hebben.
De enige roest die ik bij deze kan vinden is vooral de remtrommels achter... en daar maakt roest niet uit...
Welkom en vooral veel leesplezier of gebruik de zoek functie rechts boven op de pagina.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Ja, in dat geval ben ik kleurendoof.
Ik zie er geen greintje groen in.
Maar ter geruststelling. Bij de Militaire keuring, vorige eeuw, is vastgesteld dat ik kleurenblind ben voor enkele kleuren in de overloop van groen naar blauw.
Dus vergeef me mijn blunder.
Ik zie er geen greintje groen in.
Maar ter geruststelling. Bij de Militaire keuring, vorige eeuw, is vastgesteld dat ik kleurenblind ben voor enkele kleuren in de overloop van groen naar blauw.
Dus vergeef me mijn blunder.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Deze erg Donker groen, en ook donker blauwe worden wel vaker voor Zwart aangeboden.
Maar een echte Zwarte voor een coniferen heg die spiegelde leek wel groen.
Een minder zonnige foto geeft wel vaker een foute kleur.
Verder is de kleur op Telefoon en Laptop vaak ook andere tint.
Maar een echte Zwarte voor een coniferen heg die spiegelde leek wel groen.
Een minder zonnige foto geeft wel vaker een foute kleur.
Verder is de kleur op Telefoon en Laptop vaak ook andere tint.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Edwin Runhart
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
even meer info
heb verschillende merken gereden
laatste autos waren volvo 850 estate
en de laatste een bmw 325 i touring uit 2003
wilden wat kleiners en goedkoper in gebruik vandaar de keuze voor een leuke Audi A2
en wat de kleur betreft hij is GROEN
heb verschillende merken gereden
laatste autos waren volvo 850 estate
en de laatste een bmw 325 i touring uit 2003
wilden wat kleiners en goedkoper in gebruik vandaar de keuze voor een leuke Audi A2
en wat de kleur betreft hij is GROEN

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

betutteling is zinloos; passie is Goud