Hallo,
Ik ben Michel uit Hasselt (België) en trotse bezitter van één van de allerlaatste A2's. Twee jaar geleden kunnen kopen van een andere Belg die de auto uit Duitsland geïmporteerd had. De A2 is gebouwd 16 juni 2005 en voor de eerste maal ingeschreven op 17 augustus 2005.
De wagen heeft zowat alle opties die er op een A2 beschikbaar waren (alles moest weg zeker :-), door het lichte interieur geeft de auto heel ruim gevoel. Wij wonen en werken in het stadscentrum en hier voor is de A2 ideaal, qua parkeren, manoeuvreren en paraderen :-)). Weinig auto's met zo'n mooi en uitgesproken design.
Met spijt in het hart gaan we volgend jaar een grotere wagen moeten aanschaffen wegens een tweede kind op komst. En dan zal onze A2 toch te klein zijn voor al de bagage die 2 kinderen met zich meebrengen.
Eentje van de allerlaatste
- a2luminium
Leuke reacties! Onze A2 heeft 75000 km op de teller en onder de kap een soepele 90 PK Diesel, die heerlijk op trekt en weinig verbruikt.
Ga morgen voor service naar de Audi gararge. Ben wel benieuwd naar het prijskaartje.
Ik zal het jullie morgen laten weten wat dat hier kost in belgië.
grtn
Michel
Ga morgen voor service naar de Audi gararge. Ben wel benieuwd naar het prijskaartje.
Ik zal het jullie morgen laten weten wat dat hier kost in belgië.
grtn
Michel
- mothership
Als je 'em ter zijner tijd kwijt wilt, laat je het mij dan even weten...
Ik zou de auto zo van je overnemen.
Ik zou de auto zo van je overnemen.
- a2luminium
Beste Mothership,
Mijn wagen stond sinds 25 november te koop op deze site in de rubriek te koop.
Vorige week is de hij verkocht aan een andere A2 liefhebber.
Veel succes nog met je verdere zoektocht.
michel
Mijn wagen stond sinds 25 november te koop op deze site in de rubriek te koop.
Vorige week is de hij verkocht aan een andere A2 liefhebber.
Veel succes nog met je verdere zoektocht.
michel