voorstellen
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nu je de A2 van @chipsoer hebt overgenomen, wat is het vervolg van de andere A2?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- aarmarman
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@HansJan De blauwe had ik overgenomen van mijn broer. Maar toen ik die van @chipsoer zag (met lpg) wilde ik die veel liever.
De koop van de blauwe kon ik vrij snel en makkelijk annuleren
deze is overigens nog te koop.
De koop van de blauwe kon ik vrij snel en makkelijk annuleren

deze is overigens nog te koop.
Vogels-LPG | Wählscheiben velgen | CC | Audi symphony | Hypercolor LED binnenverlichting | Bilstein B4 | 2e licht kofferbak | Verwarmde spiegels, | Komfortblinker | Nebelscheinwerfer | Lordose | Multibox
- HansJan
- Moderator
Je broer weet wel wat ie je aansmeert
Maar het zal vast weer goed komen, erg fraaie kleur overigens. Zeker in combinatie met de velgen.
Veel plezier en veilige kilometers met de A2 van Eric!
PS: ik weet nog niet wat ik moet vinden van je nieuwe avatar. Met meerdere posts onder elkaar wordt het wel heel onrustig in het topic ...

Maar het zal vast weer goed komen, erg fraaie kleur overigens. Zeker in combinatie met de velgen.
Veel plezier en veilige kilometers met de A2 van Eric!

PS: ik weet nog niet wat ik moet vinden van je nieuwe avatar. Met meerdere posts onder elkaar wordt het wel heel onrustig in het topic ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- aarmarman
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb het aangepast
Vogels-LPG | Wählscheiben velgen | CC | Audi symphony | Hypercolor LED binnenverlichting | Bilstein B4 | 2e licht kofferbak | Verwarmde spiegels, | Komfortblinker | Nebelscheinwerfer | Lordose | Multibox
- HansJan
- Moderator
Stuk beter alhoewel ik jouw forumnaam telkens weer lees als 'aai mar man' en dit poezenbeest geen echt hoge aaibaarheidsfactor heeft

Enfin, doe wat je niet laten kunt. Het is wat met die dieren hier.