30 km enkele reis is wel krap in de winter voor het goed warm kunnen rijden van de auto, weet niet of je regelmatig ook lange(re) ritten hebt?Breuk schreef: ↑09 jan 2021, 10:08
Mijn huidige auto kan nog wel lang mee dus het heeft geen haast. Ik wil een 1.2 tdi met de euro 4 norm. Automaat of handbak denk ik niet dat het uitmaakt, ik ben een zuinige rijder en ik maak voornamelijk snelweg kilometer. Die in Heerhugowaard zal ik in de gaten houden.
De ombouw is denk ik geen probleem. Ik heb zelf een auto motor geswapt, koppelingsplaten vervangen ect.
Mijn huidige auto doet het nog prima en dat geeft zoals ik zei mij tijd zat om rustig een andere te zoeken. Voorheen zocht ik pas een ander omdat de oude de brui eraan gegeven had![]()
De automaat van de 3L werkt/rijdt wel iets anders als een automaat met koppelomvormer.
Ik heb er zelf pasgeleden een meegehad als leenauto tijdens de reparatie van mijn eigen A2, en ik moest
er (ondanks mijn eerdere ervaring met automaten met koppelomvormer) eerst wel aan wennen.
Ik zou eerst eens een proefritje maken om de kijken of het rijden an sich bevalt.
Of je moet gelijk kiezen voor een 3L met kapotte gangsteller en deze ombouwen naar handbediend ...