Met de wagen intussen al vier dagen voor de deur wordt het hoog tijd me voor te stellen!
De eerste vier jaar van mijn autorijdend leven deelde ik met een witte Caddy SDI die ik van 160dkm naar 255dkm gestuurd heb. Fijne auto om mee te beginnen en met een studenten-MRB-tarief

Echter intussen was het meisje in mijn leven gekomen en de wens van meer zitplaatsen kwam op. Bovendien was het studententarief geschrapt (flauw, ze wisten zeker dat ik was afgestudeerd). We konden toen de Golf Variant 1.8 GL van haar ouders overnemen en de Caddy verkopen aan een producent van PPO. De volgende vier jaar hebben we de dragongreen Golf van 1995 van 171dkm naar 222dkm gebracht. Nog fijnere auto, stuk vlotter en betrouwbaar - hij heeft ons nooit laten staan. Ook hier weer veel details aangepakt, zoals hoofdsteunen en leeslampjes achter, mistlampen, een Vento console (opbergvak met 12V stopcontact) en een origineel VW cruise control (vacuümsysteem). Intussen ook het nodige onderhoud gepleegd (nieuwe radiateur en thermostaat, vier nieuwe veerpoten, kachelbediening) en vooral veel roest

Als W-man (energietechnoloog in de duurzame hoek) was ik altijd al gefascineerd door het innovatieve van de A2. Langzaamaan het meisje ook aan dit idee laten wennen en haar zelfs enthousiast gekregen. Dit voorjaar hebben we na lang sparen onze wens in vervulling kunnen laten gaan: we hebben deze Delfingraue A2 uit 2003 gekocht met nog geen 90dkm op de teller. Dat is passend vervoer voor onze zoon die midden januari geboren is!
We hopen de A2 nog lang (4 jaar op z'n allerminst) en gelukkig te mogen rijden, en ik hoop dat ik er nog her en der wat aan kan verfijnen. De auto overtuigt me hoe langer hoe meer. Ik houd jullie op de hoogte en hoop her en der ook wat aan het forum te kunnen bijdragen. Tenslotte was het dit en het Duitse forum dat mijn laatste vragen rond de A2 beantwoord heeft.