Sinds twee dagen de blije bezitter van een Audi A2 1.4 benzine uit 2002!
43 jaar oud, woonachtig in Zutphen en was ivm een nieuwe baan en inleveren van de leaseauto specifiek op zoek naar een Audi A2. Dit ivm een mobiliteitsbudget en daarmee zo gunstig mogelijk uit willen komen met de zakelijke kilometers.
Was van plan er zelf eentje uit Duitsland te halen omdat ik perse een vijfzitter wilde hebben, cruise control en een trekhaak waren ook een must maar die wilde ik er zelf onder gaan bouwen. Was dus al een tijdje aan het rondkijken en had geen haast maar ineens stond er afgelopen zaterdag een grijze met alle wensen te koop in Purmerend. Tegen een goede prijs dus die afgelopen dinsdag maar direct opgehaald.
Doe zelf alle onderhoud en heb er redelijk kijk op en de proefrit was helemaal oké. Helaas direct op de terugweg tegen een hele langzame ruitenwisser aangelopen en een abs storing die begon te piepen.
Heb de ruitenwisser motor al helemaal uit elkaar gehad, schoongemaakt en ingevet en die loopt weer lekker soepel! De abs storing ook al uitgelezen en ik gok op de rempedaal sensor. Snel even een beurtje geven en dan lekker rijden met het bakkie.
Auto is in 2014 ingevoerd en alles lijkt verder te kloppen. Net het eerste model met BBY motor van mei 2002. Blauwe stoffen bekleding, niet heel vaak tegengekomen

Als de bandjes versleten zijn maar even een setje scoren op lichtmetalen velgen. Dat maakt 'm net af.
232.123 km gelopen en echt in hele nette staat.
Verder een even oude Volvo XC70 om lekker met de hele familie in de cruisen. Zelf het onderhoud doen is mijn hobby!
Heb al veel gehad aan het forum en zal er vast nog veel op vinden.
Grt. Frank