Beter last dan nooit wil ik me alsnog ff voorstellen op dit Forum.
Ik ben Joop uit Aalten en wij zijn sinds een jaar of 10 de trotse eigenaar van onze Blauwe Audi A2 1.4 benzine uit 2000. Gekocht met ca. 100.000km op de teller en nu doorgetrapt naar ca. 235.000 km.
In tussenliggende jaren wel wat onderhoud gehad zo heb ik de schotelveren links en rechtsvoor al vervangen( beide gebroken), de stabilisator stangen vervangen, de water temperatuur sensor vervangen en….. de gehele ontsteking omdat de kabels opgepeuzeld waren door steenmarters

De lastige storingen waar we toch elk jaar wel een paar keer mee bezig zijn geweest waren de meest vervelende storingen omdat ik daar ook niet doorheen kan kijken.
Deuren die plotseling niet meer opengaan, een achterklep die alleen via een hoop gestuntel vanaf de achterbank met de noodknop geopend kon worden, deuren die plotseling uit zichzelf afsluiten etc. Hier al eens via onze Duitse vrienden de comfortmodule laten “reviseren” met als gevolg dat de centrale deurvergrendeling via de afstand bediening niet meer werkt.
Toch elk jaar weer nagenoeg met 2 vingers in de neus door de keuring gekomen en nog steeds een erg fijne auto om mee te rijden.
Ik heb dus al diverse malen gebruik kunnen maken van jullie ervaringen en tips met name op elektrotechnisch gebied waarvoor dank