ff voorstellen
-
[album]410[/album]
[album]411[/album]
ik begin het fotos plaatsen nu ook te snappen. bij deze op verzoek, echter nu met bovenstaande winterbanden.
[album]411[/album]
ik begin het fotos plaatsen nu ook te snappen. bij deze op verzoek, echter nu met bovenstaande winterbanden.
[quote="Made inching"]wat een rust en stilte in eens.[/quote]Laat me raden, je zomerbanden zijn van Continental en al wat jaartjes oud? :mrgreen:
Mooie kleur en mooie velgen, een gelikte verschijning zo.
Audietje zou zeggen: een A2 veroudert niet, en hij heeft gelijk!
Mooie kleur en mooie velgen, een gelikte verschijning zo.
Audietje zou zeggen: een A2 veroudert niet, en hij heeft gelijk!
Gefeliciteerd,
Mooie A2
Het precies wat ik op dit moment zoek. :lol: :lol:
wel een beetje herkenbaar jou verhaal. toen ik de mijne kocht oktober vorig jaar brak de veer ook na 2 maanden (zie ook je topic).
en mijn volgende actie was de oudere versie ruitenwisserarm vervangen met de twin-versie (audi dealer 70 euro) binnen 5 minuten zelf vevangen.
ik was toen gelijk af van dat irritante geluid, is echt de moeite waard.
veel plezier met je A2-tje.
Mooie A2
Het precies wat ik op dit moment zoek. :lol: :lol:
wel een beetje herkenbaar jou verhaal. toen ik de mijne kocht oktober vorig jaar brak de veer ook na 2 maanden (zie ook je topic).
en mijn volgende actie was de oudere versie ruitenwisserarm vervangen met de twin-versie (audi dealer 70 euro) binnen 5 minuten zelf vevangen.
ik was toen gelijk af van dat irritante geluid, is echt de moeite waard.
veel plezier met je A2-tje.
-
[quote="Romulus"][quote="Made inching"]wat een rust en stilte in eens.[/quote][/quote]Laat me raden, je zomerbanden zijn van Continental en al wat jaartjes oud? :mrgreen:
quote]
volgens mij zelfs de fabrieks geleverde voorbanden. waren ook wel op hoor.
quote]
volgens mij zelfs de fabrieks geleverde voorbanden. waren ook wel op hoor.
-
[quote="Romulus"][quote="Made inching"]volgens mij zelfs de fabrieks geleverde voorbanden. waren ook wel op hoor.[/quote]Pfff, 10 jaar en 70.000 km oud? Die zou ik maar niet meer terugzetten dit voorjaar :mrgreen:[/quote]
Heb al nieuwe, toyo
Heb al nieuwe, toyo
Ja mooie kleur en de prijs die je betaalde is ook niet verkeerd !
Inderdaad Romulus: zoals altijd blijkt ook nu weer: een A2 veroudert niet !
Veel plezier met je aanwinst !
Ik zie spatlappen. Zou je daarvan wellicht een paar detailfoto's willen plaatsen.
Spatlappen geven over het algemeen wel een stoere uitstraling vind ik. Op 'n A2 ben ik ze in het wild nog niet tegengekomen. De flanken van een auto blijven wat schoner is mijn ervaring (Ja, ja ik weet het onze Oosterburen noemen het rentnerlappen maar da's hun probleem
groet
audietje
Inderdaad Romulus: zoals altijd blijkt ook nu weer: een A2 veroudert niet !
Veel plezier met je aanwinst !
Ik zie spatlappen. Zou je daarvan wellicht een paar detailfoto's willen plaatsen.
Spatlappen geven over het algemeen wel een stoere uitstraling vind ik. Op 'n A2 ben ik ze in het wild nog niet tegengekomen. De flanken van een auto blijven wat schoner is mijn ervaring (Ja, ja ik weet het onze Oosterburen noemen het rentnerlappen maar da's hun probleem
groet
audietje