voorstellen: Gele ColourStorm²
- YellowFellow
Hoi Wim,
Ten eerste welkom en gefeliciteerd met je A2!
En goede keuze natuurlijk, een Gele ColorStorm is echt een eye-catcher van jewelste.
Je zult veel reacties krijgen onderweg.
Er stond een Gele Colorstorm 1.4 benzine op Autotrader.nl, heb jij die gekocht?
Ten eerste welkom en gefeliciteerd met je A2!
En goede keuze natuurlijk, een Gele ColorStorm is echt een eye-catcher van jewelste.
Je zult veel reacties krijgen onderweg.
Er stond een Gele Colorstorm 1.4 benzine op Autotrader.nl, heb jij die gekocht?
Er stond pak weg een jaar geleden een uitgebreid artikel in "autovisie" over de A2. Een gele colorstorm werd daarbij als voorbeeld getoond. Heb dat blad bewaard. Ik zal eens kijken welk kenteken die auto heeft. Was in ieder geval een origineel Nederlands exemplaar.
groet
Audietje (Hans)
groet
Audietje (Hans)
[quote="Oort"]ik heb zojuist (!) een Imola gele Colour storm gekocht. Een benzine, weliswaar. Oók met Open Sky glazen dak, Audi Concert Radio/CD, het interieur met gele accenten en de originele 17 inch LMV. TROTS!!![/quote]Proficiat! We zien uit naar het voorsteltopic :mrgreen: met foto's 8-)
Is het de **-RL-HD van Rüttchen in Breda? Mooi exemplaar maar wat er met die foto's in de advertentie aan de hand is? Het geel is totaal verschoten.
Is het de **-RL-HD van Rüttchen in Breda? Mooi exemplaar maar wat er met die foto's in de advertentie aan de hand is? Het geel is totaal verschoten.
Jullie hebben gelijk; ik heb met heel veel geduld (want vraagprijs was fors, dus lang onderhandeld en nu een deal met 'n betere prijs), de gele A2 ..-RL-HD gekocht.
Helemaal goed, weinig (echte) kilometers (boekjes gecheckt, naast de NAP) en ziet er onberisplijk uit. Ik hoop 'm volgende week op te halen en maak dan foto's en vul ik "even voorstellen" in.
Tot snel!
Wim
Helemaal goed, weinig (echte) kilometers (boekjes gecheckt, naast de NAP) en ziet er onberisplijk uit. Ik hoop 'm volgende week op te halen en maak dan foto's en vul ik "even voorstellen" in.
Tot snel!
Wim
Overigens, inderdaad stond er in het mei 2011 nummer van Autovisie een gele A2 Colour Storm in de rubriek "Koopwijzer". Ook een Nederlandse, maar een andere, dan ik nu heb gekocht.
En de foto's van Ruttchen, Breda zijn inderdaad heel flets en geven niet de juiste kleur weer. Gelukkig kende ik de kleur al. De foto's die ik volgende week zal plaatsen, zullen van betere kwaliteit zijn :lol:
A2-greetz,
Wim
En de foto's van Ruttchen, Breda zijn inderdaad heel flets en geven niet de juiste kleur weer. Gelukkig kende ik de kleur al. De foto's die ik volgende week zal plaatsen, zullen van betere kwaliteit zijn :lol:
A2-greetz,
Wim
[quote="Oort"]Jullie hebben gelijk; ik heb met heel veel geduld (want vraagprijs was fors, dus lang onderhandeld en nu een deal met 'n betere prijs), de gele A2 ..-RL-HD gekocht.[/quote]Poe ja, dat was wel een echte vraagprijs, ja... lange tijd de duurst te koop staande A2 in Nederland. Maar inderdaad, om je vingers bij af te likken.
Welkom terug, trouwens, Beer?
Welkom terug, trouwens, Beer?

Thanks, Romulus. Inderdaad terug... Bloed kruipt, waar het niet gaan kan...
Ja, lange tijd de hoogste vraagprijs, volgens mij. Hen daar geregeld en met geduld op gewezen.
En deze week was het "raak". Geduld is soms een schone zaak; heb 'm nu voor een aanzienlijk (!) lagere en vooral aanvaardbare prijs.

Ja, lange tijd de hoogste vraagprijs, volgens mij. Hen daar geregeld en met geduld op gewezen.
En deze week was het "raak". Geduld is soms een schone zaak; heb 'm nu voor een aanzienlijk (!) lagere en vooral aanvaardbare prijs.
[quote="Oort"]Wat een leuk duo, jullie beide A2's Colour Storm! GE-WEL-DIG!!!
Ik ben dan ook niet geheel "onpartijdig", want (tadaaaaaa.....) ik heb zojuist (!) een Imola gele Colour storm gekocht. Een benzine, weliswaar. Oók met Open Sky glazen dak, Audi Concert Radio/CD, het interieur met gele accenten en de originele 17 inch LMV. TROTS!!!
Kortom, aan de buitenkant gelijk aan jullie beide Colour Storms.
Zodra ik onze A2 heb (zal over een weekje zijn), maak ik foto's en "stel ik me ook even uitgebreider voor".
Heel veel fijne, veilige kilometers gewenst!
Wim[/quote]
Ik heb ooit eens een vanillevla gele A2 gezien. Bijzonder apart en sportief.
Een stuk lichter dus dan de gebruikelijke gele color-storm. Heb steeds gedacht dat de auto die al een tijd te koop stond deze kleur had. Ben benieuwd naar je foto's
groet
Audietje (Hans)
Ik ben dan ook niet geheel "onpartijdig", want (tadaaaaaa.....) ik heb zojuist (!) een Imola gele Colour storm gekocht. Een benzine, weliswaar. Oók met Open Sky glazen dak, Audi Concert Radio/CD, het interieur met gele accenten en de originele 17 inch LMV. TROTS!!!
Kortom, aan de buitenkant gelijk aan jullie beide Colour Storms.
Zodra ik onze A2 heb (zal over een weekje zijn), maak ik foto's en "stel ik me ook even uitgebreider voor".
Heel veel fijne, veilige kilometers gewenst!
Wim[/quote]
Ik heb ooit eens een vanillevla gele A2 gezien. Bijzonder apart en sportief.
Een stuk lichter dus dan de gebruikelijke gele color-storm. Heb steeds gedacht dat de auto die al een tijd te koop stond deze kleur had. Ben benieuwd naar je foto's
groet
Audietje (Hans)
[quote="Oort"]Overigens, inderdaad stond er in het mei 2011 nummer van Autovisie een gele A2 Colour Storm in de rubriek "Koopwijzer". Ook een Nederlandse, maar een andere, dan ik nu heb gekocht.
A2-greetz,
Wim[/quote]
Ja, heb ff nagekeken: in autovisie nr. 11 van 26 mei 2011 staan 4 bladzijden waarop een gele A2 colorstorm met het kenteken 17-SJ-HZ wordt beschreven en waarbij er mooie foto's zijn afgedrukt. citaat: "Voldoende binnenruimte voor 4 personen, ook bij lange voorpassagiers. De torsiestijve koets en hoogwaardige afwerking zorgen na 80.000 km voor een nieuwwaardige rijbeleving" einde citaat. Da's niks nieuws voor ons !
Zal zien dat ik betreffende blz. scan.groet
audietje
A2-greetz,
Wim[/quote]
Ja, heb ff nagekeken: in autovisie nr. 11 van 26 mei 2011 staan 4 bladzijden waarop een gele A2 colorstorm met het kenteken 17-SJ-HZ wordt beschreven en waarbij er mooie foto's zijn afgedrukt. citaat: "Voldoende binnenruimte voor 4 personen, ook bij lange voorpassagiers. De torsiestijve koets en hoogwaardige afwerking zorgen na 80.000 km voor een nieuwwaardige rijbeleving" einde citaat. Da's niks nieuws voor ons !
audietje
[quote="audietje"][quote="Oort"]Overigens, inderdaad stond er in het mei 2011 nummer van Autovisie een gele A2 Colour Storm in de rubriek "Koopwijzer". Ook een Nederlandse, maar een andere, dan ik nu heb gekocht.
A2-greetz,
Wim[/quote]
audietje[/quote]
@ Audietje: Wellicht wil je het hele artikel met ons delen? Ik kan mij herinneren het artikel destijds wel gelezen te hebben en dat o.a. daardoor de gedachten bij mij begonnen dat de A2 een mogelijke opvolger voor onze A3 zou kunnen zijn. Ik heb gezocht in het testarchief van Autovisie maar daar staat alleen een test uit 2000. Het lijkt mij leuk om het hele artikel nogmaals te lezen.
A2-greetz,
Wim[/quote]
audietje[/quote]
@ Audietje: Wellicht wil je het hele artikel met ons delen? Ik kan mij herinneren het artikel destijds wel gelezen te hebben en dat o.a. daardoor de gedachten bij mij begonnen dat de A2 een mogelijke opvolger voor onze A3 zou kunnen zijn. Ik heb gezocht in het testarchief van Autovisie maar daar staat alleen een test uit 2000. Het lijkt mij leuk om het hele artikel nogmaals te lezen.