Voorstellen A2 1.4 Tdi Proline 2002

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Cornell

05 jun 2012, 12:34 0 x

De keuze voor de A2 was niet direct gemaakt.
Aangezien ik naast mijn werk bij de dealer ook nog werkzaam bent in een schadebedrijf was in eerste instantie de keuze om een nieuwe VW up! met schade te zoeken voor mijn vrouw. Maar toen zij veranderde van baan en meer km moest gaan rijden ben ik gaan zoeken naar een alternatief met een dieselmotor. Nou ik hoef jullie niet uit te leggen dat dan de keuze niet echt moeilijk is en dus zijn we gaan zoeken naar een A2
Toch staan er genoeg te koop, zowel in nederland als in Duitsland, maar de prijzen liegen er niet om.
Ook wij hadden een budget hiervoor en vanuit dat punt zijn we gaan zoeken. Gezien mijn werk en kennis van sleutelen ben ik zeker niet bang van een auto met wat km.
Na diverse auto's te hebben gezien is onze keuze gevallen op een A2 in de kleur zilver. Natuurlijk had ik wel wat optie's op mijn verlanglijstje staan, waaronder in ieder geval een clima en een panoramadak wat ook nog goed moet werken. Nou dat is in ieder geval gelukt.
Inmiddels ook al een concert 2 ingebouwd die overigens zonder problemen werkt, maar heb dan wel de canbusdraden vanaf de cockpit aangesloten.
Inmiddels wel een orgineel navigatiesysteem uit een A4 ( rns-d ) aangeschaft, en dat zullen we in de toekomst eens gaan inbouwen.
Er is dus nog genoeg te doen voor me, ik zal me zeker niet vervelen.

Gr Cornell
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

05 jun 2012, 12:55 0 x

Een Up met schade lijkt mij een beetje moeilijk te vinden!! (Heb je misschien je lat bewust zo hoog gelegd dat je zeker wist dat die er nog niet was en je dus gewoon een A2 kon kopen?) :lol:

Theo
Cornell

05 jun 2012, 13:17 0 x

Een UP! met schade is zeker niet moeilijk te vinden hoor. Op mobile.de staan er regelmatig.
Aangezien ik ook nog wel bekend ben in de schadewereld, is het zeker geen probleem voor mij om zoiets in te voeren.
Plaats reactie