Nieuw op het Audi-A2 forum
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop. inderdaad
een hele mooie kleur ...
mvg Peter_Audi_A2
een hele mooie kleur ...
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Voor mijn voorgangers,moeten jullie niet werken of zitten jullie op het werk het forum af te struinen.
Oja welkom op de site van/voor a2 liefhebbers,inderdaad mooie kleur en ook de velgen zijn gaaf.
Veel veilige km' toegewenst en hou de glimmende kant boven.
grt
Oja welkom op de site van/voor a2 liefhebbers,inderdaad mooie kleur en ook de velgen zijn gaaf.
Veel veilige km' toegewenst en hou de glimmende kant boven.
grt
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="Rens 79"]Voor mijn voorgangers,moeten jullie niet werken of zitten jullie op het werk het forum af te struinen./quote]
Voor jou ter info Rens, ik verkeer in de bijzondere positie dat ik wel mag werken maar niet meer moet werken!!! :lol: (en ik kan het eenieder aanraden)
Theo
Voor jou ter info Rens, ik verkeer in de bijzondere positie dat ik wel mag werken maar niet meer moet werken!!! :lol: (en ik kan het eenieder aanraden)
Theo
[quote="Thck"][quote="Rens 79"]Voor mijn voorgangers,moeten jullie niet werken of zitten jullie op het werk het forum af te struinen./quote]
Theo[/quote][/quote]
Maar Theo,ik bedoelde jou niet, maar die andere 10.
Theo[/quote][/quote]
Maar Theo,ik bedoelde jou niet, maar die andere 10.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
@Rens 79
Sommige mensen nemen wel eens een dagje vrij .... 8-)
mvg Peter_Audi_A2
Sommige mensen nemen wel eens een dagje vrij .... 8-)
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Blauwdi-A2
[quote="Kogelman"]Hallo tukkers, welkom hier.
Hoe was jullie ervaring m.b.t. de aankoop bij Jeroen? Ik heb onze A2 er ook gekocht, bevalt nog steeds goed.
Op 23 juni is er een A2 treffen in Reuver, misschien een leuke gelegenheid om de blauwe schicht te tonen en in contact te komen met andere A2 rijders? Kan je de rit er naar toe meteen als eerste duurtest beschouwen. Aanmelden daarvoor kan nog steeds (zie aanmeldtopic op dit forum).
Veel plezier met jullie A2 toegewenst.[/quote]
Goeden dag Kogelman,
Feitelijk zijn we niets ten slechter af want zoals jij het hebt omschreven is het bij ons ook overgekomen, al hebben we nog geen problemen ondervonden met de A2 en zo ook niet met Jeroen maar gezien we drie maanden garantie hebben voorzie ik niet direckt problemen.
Het AA2 treffen in Reuver gaat denk ik niet lukken of ik zit in België v/d rallysport in Yper of ben aan het herstellen v/d opperatie v/d liesbreuk, jammer dat wel :!:
Hoe was jullie ervaring m.b.t. de aankoop bij Jeroen? Ik heb onze A2 er ook gekocht, bevalt nog steeds goed.
Op 23 juni is er een A2 treffen in Reuver, misschien een leuke gelegenheid om de blauwe schicht te tonen en in contact te komen met andere A2 rijders? Kan je de rit er naar toe meteen als eerste duurtest beschouwen. Aanmelden daarvoor kan nog steeds (zie aanmeldtopic op dit forum).
Veel plezier met jullie A2 toegewenst.[/quote]
Goeden dag Kogelman,
Feitelijk zijn we niets ten slechter af want zoals jij het hebt omschreven is het bij ons ook overgekomen, al hebben we nog geen problemen ondervonden met de A2 en zo ook niet met Jeroen maar gezien we drie maanden garantie hebben voorzie ik niet direckt problemen.
Het AA2 treffen in Reuver gaat denk ik niet lukken of ik zit in België v/d rallysport in Yper of ben aan het herstellen v/d opperatie v/d liesbreuk, jammer dat wel :!:
- Blauwdi-A2
[quote="Romulus"]Potver3, ik ben dik gelukkig met onze donkergrijze, maar dit hemelse blauw is toch ook wel erg fraai. En die wielen maken het af! (Kogelman, heb jij niet dezelfde?)
Veel plezier ervan![/quote]
Goeden dag Romulus,
Verschillende kleuren hebben we bekeken en af en toe ook bereden, dit hemelse blauw vonden wij juist mooi en daarom na een proefrit en kritische blik de perfecte keuze. Velgen maken de auto zeggen ze wel eens en daar zijn we dan ook tevreden mee, wel willen we de naafkapjes veranderen v/h Audi logo.
Veel plezier ervan![/quote]
Goeden dag Romulus,
Verschillende kleuren hebben we bekeken en af en toe ook bereden, dit hemelse blauw vonden wij juist mooi en daarom na een proefrit en kritische blik de perfecte keuze. Velgen maken de auto zeggen ze wel eens en daar zijn we dan ook tevreden mee, wel willen we de naafkapjes veranderen v/h Audi logo.