[quote="Peter_Audi_A2"][quote="j.hoeben1"][quote="Patrick.Wijnhoven"]Nee klopt had er nog niet naar gevraagd, maar wat is het nu geworden ?
Groetjes Patrick,[/quote]
Dat heb ik ze niet verteld Patrick! Toen ik de auto op het forum te koop zette kwam er geen reactie op. Ik dacht niemand is geïnteresseerd, waarom zou ik dan zeggen wat ik nu gekocht heb

Tja misschien een beetje flauw maar 8-) wel 8-) Ik wil er toch wel wat van zeggen en dat is dat hij bijna net zo zuinig is,niet helemaal maar komt wel in de buurt. De vering is beter en de zit ook. Motorisch vind ik hem ook verfijnder! Hij loopt rustiger en is stillere en pakt bij het wegrijden beter op. Maar wat hij niet heeft is, dat de A2 gewoon een heel apart karretje is. Mijn vrouw en mijn kinderen vinden de nieuwe wel mooier maar ik deel die mening niet. O ja, het is een zwarte

Klere, je ziet er werkelijk alles op :evil: Maar goed dan poets ik maar wat meer :twisted:
Groet, Sjors[/quote]
@Sjors,
Je maakt het er wel een soort van kwis van ...
Met de eigenschappen die je opnoemt en de persoonlijke voorkeur, vermoed ik dat het
iets van Franse makelij is ....
mvg Peter_Audi_A2[/quote]
Ja we stellen sjors steeds een vraag en aan de hand van de door hem verstrekte antwoorden destilleren we welke auto hij heeft gekocht. Als onze uiteindelijke uitslag anders is dan de auto die Sjors gekocht heeft......heeft ie dus de verkeerde auto gekocht
groet
audietje(Hans)