Hallo en welkom,
Heb je 'm toevallig gekocht in Huijbergen :?:
Weer een A2 familie erbij. Nu met foto
@audi gekkie, hij heeft climatcontrol verder denk ik is hij gewoon basis. Ik weet verder niet wat een A2 als extra´s of optie´s heeft niet verder in verdiept
.
@garret, jaaaa goed geraden. Vertel kan je de auto?
Maar wat een genot zeg met rijden echt heerlijk.

Maar wat een genot zeg met rijden echt heerlijk.
- Audi_gekkie
[quote="Turbo"]@audi gekkie, hij heeft climatcontrol verder denk ik is hij gewoon basis. Ik weet verder niet wat een A2 als extra´s of optie´s heeft niet verder in verdiept
.
Maar wat een genot zeg met rijden echt heerlijk.[/quote]
Netjes!
Opties zijn al diverse carrosseriedelen zijn in kleur meegespoten, mistlampen en lichtmetalen velgen.

Netjes!
Opties zijn al diverse carrosseriedelen zijn in kleur meegespoten, mistlampen en lichtmetalen velgen.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Voor het interieur zijn de dubbele bodem in de kofferruimte en elektrische ramen achter leuke opties. De auto ziet
er goed uit op de foto's. Wat is de kleur van het interieur.
er goed uit op de foto's. Wat is de kleur van het interieur.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="Turbo"]@audi gekkie, hij heeft climatcontrol verder denk ik is hij gewoon basis. Ik weet verder niet wat een A2 als extra´s of optie´s heeft niet verder in verdiept
.
Haha
. Deze stond ook op mijn verlanglijstje. Ik had al een afspraak met die mensen gemaakt op zaterdag 12 jan. Maar was niet meer nodig omdat op de vrijdag ervoor mijn hart gestolen is door de A2 die nu bij me in de garage staat!!
Aardige mensen daar in Huijbergen.
Veel plezier met je aanwinst!!

Haha

Aardige mensen daar in Huijbergen.
Veel plezier met je aanwinst!!