Audi A2 Blauwe Colour Storm op LPG update: dakkoffer
Hoi Arjen
Ik heb een vraag omtrend jou gas systeem .
Aangezien ik deze binnen kort ook wil inbouwen zou je een paar foto's willen maken van jou gassysteem ik ben daar erg benieuwd naar.
Ik heb zelf de 50 liter tank besteld met een 36 cm doorsnede.
Het frame werk hoe de gas tank achter in zit ben ik zeer benieuwd naar hoe dit is opgelost.
Ik heb een vraag omtrend jou gas systeem .
Aangezien ik deze binnen kort ook wil inbouwen zou je een paar foto's willen maken van jou gassysteem ik ben daar erg benieuwd naar.
Ik heb zelf de 50 liter tank besteld met een 36 cm doorsnede.
Het frame werk hoe de gas tank achter in zit ben ik zeer benieuwd naar hoe dit is opgelost.
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zwaardere schokbrekers achter zou inderdaad ook kunnen, ik hoef ook niet perse naar beneden hoor.
In de jaren hiervoor reed ik een golf 1 cabriolet met een schroefset, die was echt zo stug als een kart, maar dat hoef ik nu echt ff niet meer.
Het verbruik op de LPG is ongeveer net zoveel als op de benzine, 1:14 1:15
Ik zal binnenkort even een foto maken van hoe de gastank achter in de kofferbak zit.
In de jaren hiervoor reed ik een golf 1 cabriolet met een schroefset, die was echt zo stug als een kart, maar dat hoef ik nu echt ff niet meer.
Het verbruik op de LPG is ongeveer net zoveel als op de benzine, 1:14 1:15
Ik zal binnenkort even een foto maken van hoe de gastank achter in de kofferbak zit.
Dat het vak gebruikt word weet ik dat gebeurd eigenlijk altijd zo de accu word hoger gezet heb ik gezien.
Maar hoe ziet het frame er uit waar de tank op bevestigd zit.
Ik moet die namelijk zelf bouwen en als ik weet hoe die auto van jou gedaan is scheelt al aardig werk
Maar hoe ziet het frame er uit waar de tank op bevestigd zit.
Ik moet die namelijk zelf bouwen en als ik weet hoe die auto van jou gedaan is scheelt al aardig werk
- ArjenE
voor wijnald even snel wat foto's van de bevestiging van de tank in de kofferbak:
Helaas is dit frame niet zo roestvast als de rest van de auto, en begint dit frame toch wat oppervlakkige roest te vertonen.
Dit had wel wat beter voorbehandeld mogen worden.

Helaas is dit frame niet zo roestvast als de rest van de auto, en begint dit frame toch wat oppervlakkige roest te vertonen.
Dit had wel wat beter voorbehandeld mogen worden.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Klopt het dat je eerste de LPG-tank gedeeltelijk los moet maken om de accu eruit te krijgen?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot