Ik heb (gelukkig) geen sportonderstel, ik kan me heel goed voorstellen dat dat i.c.m. de 17" niet te doen is..
Wat betreft de cruise control, heb in inmiddels een prijs ontvangen van Marja; 150,-.. geen geld volgens mij!
Dag allemaal..
- Audi_gekkie
[quote="De Vlieger"]Wat betreft de cruise control, heb in inmiddels een prijs ontvangen van Marja; 150,-.. geen geld volgens mij![/quote]
Dat is een bekende prijs bij Marja en ja het is niet duur.
Ik denk dat je heel veel plezier hebt aan de cruise control. Zelf zou ik niet zonder kunnen.
Liever geen elektrische ramen dan cruise control.
Dat is een bekende prijs bij Marja en ja het is niet duur.
Ik denk dat je heel veel plezier hebt aan de cruise control. Zelf zou ik niet zonder kunnen.
Liever geen elektrische ramen dan cruise control.
kwam deze tegen op de engelse Ebay
http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A2-New-F ... 53f6c7ca40
Of je het er voor over hebt, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten
Of je het er voor over hebt, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten
" Alleen wrijving geeft glans"
- Audi_gekkie
[quote="advanced"]kwam deze tegen op de engelse Ebay
Of je het er voor over hebt, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten[/quote]
Goed gezocht.
Helaas wil de verkopende partij de mistlampen op het "eiland" houden. :?
Of je het er voor over hebt, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten[/quote]
Goed gezocht.
Helaas wil de verkopende partij de mistlampen op het "eiland" houden. :?
-
@Advaced, heb de bandenspanning op 2 bar voor en 1.9 bar achter gezet, inderdaad een flink verschil! Dank voor je tip.
Heb inmiddels een set 16" aangeschaft, de 17" gaat er toch uit..
Wbt de mistlampen, da's een koopje! Alleen jammer dat ze inderdaad niet naar NL verstuurd kunnen worden. In ieder geval dank voor je link.
Heb inmiddels een set 16" aangeschaft, de 17" gaat er toch uit..
Wbt de mistlampen, da's een koopje! Alleen jammer dat ze inderdaad niet naar NL verstuurd kunnen worden. In ieder geval dank voor je link.
Je zou even contact kunnen opnemen (mailtje sturen en vragen of ze versturen naar nl en wat de verzendkosten zijn) Ik heb persoonlijk nog niet meegemaakt dat ze er nee gezegd wordt. Heb zowel positieve ervaringen met verkopers uit de UK en DE. Nog geen NEIN of NO terug gekregen.
Jammer van de originele S-line velgen, deze zie je niet vaak en zeker niet in de juiste ET en breedte maat. Maar deze passen behalve op de A2 (niet de 1.2) ook op de polo en andere modellen.
Er zullen vast leden zijn die je zullen pb' en met een passend voorstel. Deze 17" voor de zomer en de oude set voor de winter.
Zelf heb de ik winterwielen (was 15" inch staal met wieldoppen) geupgrade naar 16" BBS velgen. Winterbanden ervoor moet ik nog aanschaffen. Waarom voor de winter wel 16 en geen 17? Nou de 17" inch slines horen op de auto. 17" voor de winter, dan zijn de banden duurder dan op 16" en voor de winter wil ik voor 195 of 185 gaan ipv 205 breed. Eigenlijk geen idee wat er minimaal op een 7j velg past.
Jammer van de originele S-line velgen, deze zie je niet vaak en zeker niet in de juiste ET en breedte maat. Maar deze passen behalve op de A2 (niet de 1.2) ook op de polo en andere modellen.
Er zullen vast leden zijn die je zullen pb' en met een passend voorstel. Deze 17" voor de zomer en de oude set voor de winter.
Zelf heb de ik winterwielen (was 15" inch staal met wieldoppen) geupgrade naar 16" BBS velgen. Winterbanden ervoor moet ik nog aanschaffen. Waarom voor de winter wel 16 en geen 17? Nou de 17" inch slines horen op de auto. 17" voor de winter, dan zijn de banden duurder dan op 16" en voor de winter wil ik voor 195 of 185 gaan ipv 205 breed. Eigenlijk geen idee wat er minimaal op een 7j velg past.
" Alleen wrijving geeft glans"
- Audi_gekkie
[quote="advanced"]Eigenlijk geen idee wat er minimaal op een 7j velg past.[/quote]
7,0 Inch velg= minimaal 195 mm, aanbevolen 205 of 215 mm en maximaal 225 mm.
7,0 Inch velg= minimaal 195 mm, aanbevolen 205 of 215 mm en maximaal 225 mm.