Zelfde plek, maar zoals gebruikelijk is die ook daar vaak weg of weggevaagd. In het boekje zit er ook een.
Maar Andreotti heeft ook geen boekkie.
Op basis van het chassisnummer is de uitvoering wel te achterhalen overigens, maar de oorspronkelijke vraag is: welke type heb ik en dat staat niet op de sticker. Alleen de uitrusting (codes) bij aflevering.
Even voorstellen: mijn A2
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
ik heb andretti deze week van de nodige info voorzien.
o.a. alle pr codes zoals ze ook deels op de sticker achterin de kofferbak en boekje staan.
het is een advance en de kleur is Iceland green metalic.
o.a. alle pr codes zoals ze ook deels op de sticker achterin de kofferbak en boekje staan.
het is een advance en de kleur is Iceland green metalic.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Johan 3L"]Zelfde plek, maar zoals gebruikelijk is die ook daar vaak weg of weggevaagd. In het boekje zit er ook een.
Op basis van het chassisnummer is de uitvoering wel te achterhalen overigens, maar de oorspronkelijke vraag is: welke type heb ik en dat staat niet op de sticker. Alleen de uitrusting (codes) bij aflevering.[/quote]
En ik maar menen dat Audi voor alles (dus ook voor de type-aanduiding) een code heeft, weer wat geleerd ... :oops:
Op basis van het chassisnummer is de uitvoering wel te achterhalen overigens, maar de oorspronkelijke vraag is: welke type heb ik en dat staat niet op de sticker. Alleen de uitrusting (codes) bij aflevering.[/quote]
En ik maar menen dat Audi voor alles (dus ook voor de type-aanduiding) een code heeft, weer wat geleerd ... :oops:
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
[quote="koop9"]ik heb andretti deze week van de nodige info voorzien.
het is een advance en de kleur is Iceland green metalic.[/quote]
Van een foto kun je ook al niet meer vanuit gaan, want ik zei Kristallblau Metallic (4J).
het is een advance en de kleur is Iceland green metalic.[/quote]
Van een foto kun je ook al niet meer vanuit gaan, want ik zei Kristallblau Metallic (4J).
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
dank u, dank u, te veel eer......
peter; als je ook je pr codes wilt hebben stuur me dan even een pm met je chassisnummer en e mail adress, dan regel ik dat voor je, krijg je ook de historie erbij.
peter; als je ook je pr codes wilt hebben stuur me dan even een pm met je chassisnummer en e mail adress, dan regel ik dat voor je, krijg je ook de historie erbij.
- Audi_gekkie
[quote="koop9"]dank u, dank u, te veel eer......
peter; als je ook je pr codes wilt hebben stuur me dan even een pm met je chassisnummer en e mail adress, dan regel ik dat voor je, krijg je ook de historie erbij.[/quote]
Peter?
Of bedoel je de topicstarter andretti_a2 (Andre)?
peter; als je ook je pr codes wilt hebben stuur me dan even een pm met je chassisnummer en e mail adress, dan regel ik dat voor je, krijg je ook de historie erbij.[/quote]
Peter?
Of bedoel je de topicstarter andretti_a2 (Andre)?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="koop9"]dank u, dank u, te veel eer......
@Koop, bedankt voor de moeite.
Ik heb bij de aankoop bij de Audi-dealer al een service-historie gekregen en ik heb op zich geen
belang bij de PR-codes (heb er nl. een een onderhoudsboekje met sticker bij).
@Audi-gekkie, je begint al een echte moderator te worden ....
@Koop, bedankt voor de moeite.
Ik heb bij de aankoop bij de Audi-dealer al een service-historie gekregen en ik heb op zich geen
belang bij de PR-codes (heb er nl. een een onderhoudsboekje met sticker bij).
@Audi-gekkie, je begint al een echte moderator te worden ....

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot