Hallo iedereen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Audi_gekkie

25 nov 2013, 23:10 0 x

[quote="NicolasVDW"]Volledige onderhoudshistorie aanwezig.[/quote]

Dan zou ik er heel zuinig op zijn, zeker het een S-line betreft!
Echt zelden een S-line TDI gezien met nog geen ton gereden.
Radj
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

26 nov 2013, 12:06 0 x

90 pk rijd idd lekker ;)
Wat een mooie audi heb je zeg (kwijl)
NicolasVDW

04 mar 2014, 13:35 0 x

Hallo,

Ik wenste eens een idee te krijgen van de huidige waarde van mijn auto. De garage kan hem niet overnemen aan een degelijke prijs (lees 1500 euro) omdat ze verzekering van 2000 euro moeten afsluiten wegens wettelijk verplichte garantie van 1 jaar.

Het gaat dus om een s-line 90pk met 100 000km in onberispelijke staat.
Maar wees gerust wegdoen doe ik niet, daarvoor ben ik er veel te dol op.
Ik zou graag nog naar de A2-meeting willen komen, maar het valt net voor mijn examens, dus dat moet ik nog zien te plannen
Pocoloco

04 mar 2014, 17:56 0 x

Hallo Nicolas , de meeting moet je zeker doen .
Deze zal heel leerzaam worden met de activiteiten die daar gaan komen ,en leer je ook de andere forum leden kennen.
1dagje missen zal toch niet het probleem zijn??
chartjes

04 mar 2014, 21:07 0 x

Hallo Nicolas,
Geweldige auto heb jij. Dolfijn grijs is toch wel een chique kleur hoor. Had een broertje van de mijne kunnen zijn op diesel na dan. Enkele forum leden opperen dat dit een S-line is. Naar mijn beste weten is dit niet zo. RS4 velgen, stuur in combinatie met pook waren in 2004 optioneel. Ook kleur hemel naar ik meen. Alle originele s-lines hebben ook de s-line opschriften op de achterportieren en kofferklep en die zie ik niet, of kijk ik verkeerd. Laatste S-line is geproduceerd in april 2004, de jouwe is van ???( dit zegt niet zoveel omdat de A2 soms een jaar in de etalage bleef staan.) Is ie origineel NL of import?
Blijft een geweldige auto hoor, compliment,

Groeten,
Cees
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 mar 2014, 22:57 0 x

[quote="chartjes"]Hallo Nicolas,
Geweldige auto heb jij. Dolfijn grijs is toch wel een chique kleur hoor. Had een broertje van de mijne kunnen zijn op diesel na dan. Enkele forum leden opperen dat dit een S-line is. Naar mijn beste weten is dit niet zo. RS4 velgen, stuur in combinatie met pook waren in 2004 optioneel. Ook kleur hemel naar ik meen. Alle originele s-lines hebben ook de s-line opschriften op de achterportieren en kofferklep en die zie ik niet, of kijk ik verkeerd. Laatste S-line is geproduceerd in april 2004, de jouwe is van ???( dit zegt niet zoveel omdat de A2 soms een jaar in de etalage bleef staan.) Is ie origineel NL of import?
Blijft een geweldige auto hoor, compliment,

Groeten,
Cees[/quote]
Hallo Cees en Nicolas,

Jullie hebben beiden een prachtige auto, beiden zeer uniek! Nicolas heeft in mijn optiek toch echt een originele S-Line. De zwarte hemel is onderdeel van het S-Line pakket met geperforeerd sportstuur (dus geen glad leer dat op het optionele S-Line 3 spaaks stuur werd geleverd), geperforeerde pookknop, met leder beklede sportstoelen, titanium klokken (kan je dat bevestigen?), sport onderstel en de RS velgen. Zie ook de link naar alle optiepakketen die ik eerder in dit topic stuurde.

Ik kan je geen exacte waarde noemen, het is maar net wat een gek ervoor over heeft. Maar met verhoudingsgewijs zo weinig kilometers op de klok, de 'onberispelijke' staat van de auto kan dat zo maar richting 8 à 9.000 gaan. Ik weet toevallig dat een zeer aangeklede en unieke 1.4TDI S-Line recent voor meer dan €10.000 is verkocht. De biedingen kwamen zelfs uit Rusland! Hoe zit de auto verder in de opties?

Maar kom gewoon naar de meeting in mei, werpen we allemaal een kritische blik op de auto, doen we allemaal een bod, nemen we het gemiddelde en ga jij hopelijk met een goed gevoel naar huis :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
chartjes

04 mar 2014, 23:58 0 x

HansJan, zal ook best kunnen wat je zegt. Ik vind hem alleen een beetje hoog op z'n pootjes staan voor een S-line.

Nicolas, wat misschien wel leuk is je aan te melden bij MyAudi portaal:

https://my.audi.com/content/de/myaudi/de/home.html

Als je je geregistreerd hebt en je VIN nummer ingevuld hebt dan kun je zien hoe jouw Audi de fabriek verlaten( uitvoering en opties) heeft in 2004

Misschien ook leuk voor anderen,

groeten,
Cees
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 mar 2014, 00:32 0 x

Dit gaat het mysterie zeker oplossen!

Ik ga me ook aanmelden :-)

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
NicolasVDW

06 mar 2014, 02:40 0 x

bedankt voor de reacties, wat bedoel je met titanium klokken? zijn dit gewoon klokken in het dashboard?
Jullie hebben mij ervan overtuigd naar de meeting te gaan, nu gewoon nog iemand vinden die meewil, want zo een afstand alleen is ook best wel lastig (2u30 heen).
Nogmaals bedankt voor alle complimenten, op de meeting zullen jullie kunnen oordelen of het een s-line.
Specifiek bouwjaar ken ik niet, alleen dat hij van 2004 is.
Jammergenoeg ben ik onlangs afgekeurd voor te lage lichten, maar ze zijn onlangs bijgesteld.
@Cees, hij is origineel Belgisch, ik woon ook in België, daarmee...
chartjes

06 mar 2014, 10:15 0 x

[quote="NicolasVDW"]bedankt voor de reacties, wat bedoel je met titanium klokken? zijn dit gewoon klokken in het dashboard?
Jullie hebben mij ervan overtuigd naar de meeting te gaan, nu gewoon nog iemand vinden die meewil, want zo een afstand alleen is ook best wel lastig (2u30 heen).
Nogmaals bedankt voor alle complimenten, op de meeting zullen jullie kunnen oordelen of het een s-line.
Specifiek bouwjaar ken ik niet, alleen dat hij van 2004 is.
Jammergenoeg ben ik onlangs afgekeurd voor te lage lichten, maar ze zijn onlangs bijgesteld.
@Cees, hij is origineel Belgisch, ik woon ook in België, daarmee...[/quote]

Nicolas, dat staat in onderhouds/afleverboekje. Of heb je die niet.
Wat belangrijker is is het modeljaar. Dit kun je eenvoudig na gaan door op de kenteken papieren te kijken en wel het VIN nummer(identificatienr). Bv WAUZZZ8Z25N123456
Het cijfer voor de letter N is jouw modeljaar.

In je onderhoud/afleverboekje en achterin de kofferbak bij de accu zit een witte sticker met codes. Kijk eens of daar E4J op vermeld is. Wat ik begrepen heb is dat E4J voor S-line staat.

Oja, meeting is zeker de moeite waard. Wist je dat de gekozen mooiste A2 op de 2de meeting een dolfijn grijze was. Ik ben zo als het er uit ziet dan op vakantie, jammer.

groeten,
Cees
Plaats reactie