Even voorstellen + foto's

Stel hier jezelf en je A2 voor.
loquitos

07 mei 2010, 18:59 0 x

[quote="chipsoer"]comfort stuurapparaat [/quote]
Wat is dat?

Gelukkig tot nu toe geen gekke dingen. Behalve zelf schade gereden aan de linker spatscherm:

Naar mijn woning toe is een soort van aanloopbrug waar je tussen moet rijden om op het parkeerdek te komen. Alleen die aanloopbrug is aan weerszijden voorzien van een berm (zelfde die je ziet langs de snelweg) en je moet eerst aanbellen voordat de slagboom omhoog kan. Nu heb ik zelf de linker spatscherm te dicht tegen de berm (op het las deel) aan gereden en zat er een gat in. Nieuw origineel (plastic) spatscherm (materiaal + loon + spuiten) een dikke 1100 E.. stom stom maar goed.. is netjes gedaan en geen kleur verschil.

Alleen vind ik mijn benzine verbruik wat tegen vallen. Rij zelf woon-werk (enkele reis) maar 16 km. en deels door wijken en kom ongeveer uit op 1:14,2 (bij gemiddeld buitentemperatuur). Bij warmer weer is het verbruik hoger (climate control staat niet te laag) dan bij kouder weer (vreemd) en is die bij het optrekken niet vooruit te branden.
Bij langere afstanden (Utrecht-Dusseldorf en netjes rijden) kom ik uit op 1:16 en heb ooit eens 560km op een tank benzine gereden.
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 mei 2010, 19:40 0 x

Is een stuk electronica en bevindt zich onder de voeten van de bestuurder, zoals de naam al deels zegt, het stuurt de electrische apparaten aan zoals o.a electrische vergrendeling, electr. ramen, electrische spiegelverstelling.
@lf

07 mei 2010, 20:53 0 x

Die blauwe colour-storm uitvoering is mooi! Mooie velgen er onder. Wat betreft het verbruik komt de 1.4 ook dicht in de buurt van mijn 1.6 FSI. Die loopt 1 op 13 gemiddeld.

Af en toe fikse kosten voor de kiezen krijgen voor reparaties is altijd vervelend maar de auto is het ons toch altijd weer waard!
Plaats reactie