Van Arosa naar A2

Stel hier jezelf en je A2 voor.
MvdD

07 apr 2011, 21:03 0 x

Haha fijn dat iedereen heeft mee gedacht hier tijdens mijn zoektocht.

Op de blauwe colourstorm na, vind ik de kleur die jouw A2 heeft de mooiste!

Verder ben ik dolgelukkig met mijn nieuwe aankoop en vraag ik me af wat jij allemaal met die van jou hebt gedaan qua opties en modificaties.

Hij glimt wel zalig trouwen ;)
mister

08 apr 2011, 01:08 0 x

Dank je!!! Ik poets hem bijna elke week. Vooral met dit weer. Ik zet hem als ik tijd heb ook metteen in de wax. Is wel zo fijn met regen.

Na wat reguliere onderhoud heb ik echt helemaal niks gedaan! Hij is al helemaal af.

Alleen een paar luxe erbij zou wel fijn zijn...

Zoals:

Cruisecontrol
Verwarmde spiegels
Xenon verlichting
led verlichting

Dit was het dan wel zo...

Ow ja ik heb er alleen een aftermarket radio erin gezet van Kenwood met usb etc. Ik had concert 1 radio met cassette maar dat is niet meer van deze tijd. Die heeft mx-man nu. :D

Maar wat ik wel zeker wil doen is een dubbele spoiler. Ik heb dat is bij iemand gezien dat was echt heel gaaf. Ik zag hem in Den Bosch. Indien hier iemand weet hoe hij dat heeft gedaan. Waar je dat kunt kopen. Want ik heb er niks van kunnen vinden op internet...
MvdD

08 apr 2011, 17:55 0 x

Cruisecontrol was voor mij wel absoluut een musthave. Verwarmde spiegels lijkt me ook wel aangenaam.

Verder vind ik het lastig om in te schatten hoe xenon verlichting is omdat ik daar nog nooit mee gereden heb.

Voegen LED lampen en mistlampen nog iets toe behalve uiterlijk?

Ik ben overigens echt heel blij met de dikke radio die de dealer er voor mij inzet, zeker omdat hij compatible met m'n iPhone is. Nu alleen nog even kijken hoe het bellen gaat, misschien dat ik er nog het een en ander aan moet aanpassen.

Verder nog een keer achterin boxen inbouwen!
Plaats reactie