mennoras schreef:
<blockquote class="Quote">
<div class="QuoteAuthor">
HansJan schreef:
mennoras schreef:
HansJan schreef:
@mennoras: dat is inderdaad een mooie oplossing! Heb je deze gecombineerd met een Concert II?
Ja dat klopt.
</div>
</blockquote>Gebruik je dan de ingang voor de wisselaar voor het streamen van de muziek? Misschien kan je daar wat meer over vertellen? Lijkt me dat dit voor meer een interessante upgrade is.
</div>
</blockquote>
De Parrot MKi9200 zit tussen de Audi concert en de boxen aangesloten, zoals elke Parrot. Verder heeft dit type meerdere aansluitingen om connectie met de media dragers te maken (USB, SD, jack plug, bluetooth). Ik gebruik eigenlijk alleen bluetooth van Parrot icm mijn functies op mijn mobiel.
</div>
</blockquote>
Hi mennoras, Ik probeerde dit ook maar dan in combinatie met de chorus radio. echter lukt het niet om de parrot de radio te laten muten en de parrot heb ik ook handmatig met de radio moeten verbinden om een ignition signaal te krijgen. hoe heb jij deze geschakeld? eerste keer via bluetooth muziek afspelen ging prima maar nu komt er geen geluid van de parrot meer uit de boxen wel geluid van de radio., lijkt wel alsof de ingebouwde versterker van de a2 kiest voor het signaal van de radio? ben benieuwd!