Eerste Audi

Stel hier jezelf en je A2 voor.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

19 mei 2017, 16:24 0 x

mennoras schreef:
<blockquote class="Quote">
<div class="QuoteAuthor">HansJan schreef:
@mennoras: dat is inderdaad een mooie oplossing! Heb je deze gecombineerd met een Concert II?
Ja dat klopt.
</div>
</blockquote>Gebruik je dan de ingang voor de wisselaar voor het streamen van de muziek? Misschien kan je daar wat meer over vertellen? Lijkt me dat dit voor meer een interessante upgrade is.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
MartijnA2
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 mei 2017, 19:04 0 x

Dank heren, goed om te horen welke opties er zijn.

A2 is vandaag door de RDW gegaan. Nu nog even wachten op kentekens en we kunnen rijden. 

En vandaag via Hans Jan oa de cruise controle besteld. 

Mooie ontwikkelingen!
Little Green Bag...
mennoras
Motortype: Weet ik niet

19 mei 2017, 22:31 0 x

HansJan schreef:
<div class="QuoteAuthor">mennoras schreef:
@mennoras: dat is inderdaad een mooie oplossing! Heb je deze gecombineerd met een Concert II?
Ja dat klopt.
</div>
</blockquote>Gebruik je dan de ingang voor de wisselaar voor het streamen van de muziek? Misschien kan je daar wat meer over vertellen? Lijkt me dat dit voor meer een interessante upgrade is.
</div>
</blockquote>
De Parrot MKi9200 zit tussen de Audi concert en de boxen aangesloten, zoals elke Parrot. Verder heeft dit type meerdere aansluitingen om connectie met de media dragers te maken (USB, SD, jack plug, bluetooth). Ik gebruik eigenlijk alleen bluetooth van Parrot icm mijn functies op mijn mobiel. 
Audi A2 ‘zoek naar ultiem exemplaar’
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 mei 2017, 07:28 0 x

Zo zie je ze sporadisch en zo komt er nog een voorbij, maar dit keer wel een echte S-Line (let op de titanium ringen rondom de tellers):

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =244606285
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
MartijnA2
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 mei 2017, 08:53 0 x

Mooi exemplaar Hans Jan. Ziet er fris en eerlijk uit. Zou best een goed alternatief zijn geweest: Sline met 1,6 motor. En donkere hemelbekleding ziet er vaak wat exclusiever uit dan een lichte.
Daartegenover het gemis van het panoramadak wat voor mij eigenlijk een eis was (lekker om met mooi weer open te hebben en dicht geeft het een licht interieur), de lage km stand, de degelijkheid van de 1,4 compenseert voor het pk voordeel van de 1,6 en de zeer goede staat van de inmiddels mijne. Ik heb een eerste serie BMW X5 (ook groen) gehad met 39K km van eerste eigenaar. Mijn insteek is: een in nieuwstaat verkerende auto kan je met wat wekelijkse aandacht in zeer goede staat houden. Bij een gemiddelde staat auto is dat al een uitdaging. Niet dat de aangehaalde 1,6 een mindere staat is hoor maar dat was in elk geval een belangrijke reden dat ik voor de mijne gekozen heb. 
Gelukkig heb ik geen spijt maar altijd leuk om andere interessante auto's te zien. 
Ik hoop dat iemand van het forum deze koopt. Kunnen we ze een keer naast elkaar zetten ;-)
Little Green Bag...
JJR
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

15 jun 2017, 14:55 0 x

mennoras schreef:
<div class="QuoteAuthor">mennoras schreef:
Ja dat klopt.
</div>
</div>
</blockquote>
De Parrot MKi9200 zit tussen de Audi concert en de boxen aangesloten, zoals elke Parrot. Verder heeft dit type meerdere aansluitingen om connectie met de media dragers te maken (USB, SD, jack plug, bluetooth). Ik gebruik eigenlijk alleen bluetooth van Parrot icm mijn functies op mijn mobiel. 
</div>
</blockquote>
Hi mennoras, Ik probeerde dit ook maar dan in combinatie met de chorus radio. echter lukt het niet om de parrot de radio te laten muten en de parrot heb ik ook handmatig met de radio moeten verbinden om een ignition signaal te krijgen. hoe heb jij deze geschakeld? eerste keer via bluetooth muziek afspelen ging prima maar nu komt er geen geluid van de parrot meer uit de boxen wel geluid van de radio., lijkt wel alsof de ingebouwde versterker van de a2 kiest voor het signaal van de radio? ben benieuwd!
1.6 FSI (BAD) | 27-02-2003| Pro Line | Ebonyzwarz pareleffect | Concert II | Mistlampen | CC | Full LED | DRL | Komfortblinker | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17 | Winter: Style + 185/50/15 + TT 8N
Plaats reactie