Even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

14 nov 2018, 09:58 0 x

Hallo Arnoud,

Weet je het zeker?
De 175/65/15 banden passen ook en verschil tussen teller en navigatie& werkelijke snelheid is kleiner.
De auto lijkt dan iets langzamer maar meer comfort.
Zelf rij ik op 185/65/15 maar of dat kan hangt af of je juiste ET waarde op je velgen hebt!
Daarvoor heb ik Audi A3 Telefoon velgen met ET 38!

Bij standaard velgen kun je wel 185/60/15 monteren en dan voorkom je stoeprand schade!

Veel succes en vergeet niet, Tandriem en waterpomp lukt wel maar vooral alle rollen en trekbouten vervangen en goed met moment sleutel vastzetten, ook de spanner moet goed staan.
Ik heb al enkele slopers gezien die niet goed waren vervangen en hierdoor in puin geslagen waren!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gaakeer
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

14 nov 2018, 11:25 1 x

Hallo,

Inderdaad Falken Sincera SN832 ecorun 165/65/R15 banden. Redelijk lang op internet aan het zoeken geweest naar goede banden. Veel tests door gespit. Ik hoop zo het brandstof verbruik nog verder omlaag te krijgen. Of het bevalt bericht ik het komende jaar.

Dank je wel voor de tips mbt het vervangen van de distributie riem en waterpomp. In het verleden al meerdere malen gedaan bij Passat 3b5 1.8 en polo 1.4. Altijd rustig gewerkt en meerdere malen controleren voordat er gestart werd.
Plaats reactie