Gevonden!!!
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Omdat er wat opmerkingen over de stoel hoezen zijn gekomen heb ik google nog eens geraadpleegd. Wil hoezen hebben want er word nog wel eens gegeten en gedronken in de auto, en zeker mijn dochter van 3 eet & drinkt toch nog niet echt netjes.
Ben een bedrijf in Klazienaveen tegen gekomen dat opmaat gemaakte stoelhoezen maakt, onder andere voor de A2.
https://www.autototaalshop.nl/stoelhoez ... 9-tot-2005
Ben een bedrijf in Klazienaveen tegen gekomen dat opmaat gemaakte stoelhoezen maakt, onder andere voor de A2.
https://www.autototaalshop.nl/stoelhoez ... 9-tot-2005
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
@Auzz Ik maak me ook niet druk hoor over wat een ander ervan zal vinden, als ik het maar mooi vind maar was er ook niet helemaal zeker
over.

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
Heb velgen op de kop weten te tikken, weliswaar opknappers, maar dat is leuk. Ook iets sneller dan gepland maar ben zo slecht in wachten en de prijs was er ook naar.
Vandaag er even onder gezet om te zien hoe het staat, ben dik tevreden.
Vandaag er even onder gezet om te zien hoe het staat, ben dik tevreden.
- Bijlagen
-
- Mooi!!!
- FJIMG_20180304_144420.jpg (1.48 MiB) 3796 keer bekeken
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooie wagen Kobus 1978. Heb zelf ook net een paar weken een andere A2
Kwam ook velgen tegen met wat werk. Je wilt dan snel je ideale auto krijgen. Het is een echt virus. Welkom bij de club.
Kwam ook velgen tegen met wat werk. Je wilt dan snel je ideale auto krijgen. Het is een echt virus. Welkom bij de club.
- HansJan
- Moderator
WOW, deze sloffen staan haar goed!
Heb je al een idee hoe je ze gaat (laten) opknappen? Er is nogal wat werk aan de winkel ...

Heb je al een idee hoe je ze gaat (laten) opknappen? Er is nogal wat werk aan de winkel ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
Ik heb 2 ideeën hoe ik ze wil opknappen.
1. Schuren met steeds kleinere korrel tot
waterproof aantoe. Tussen de spaken zwart
en dan in zijn geheel blanke lak erover.
2. Spaken silver chrome spuiten en wederom
zwart tussen de spaken.
Optie 2 wil ik dit gebruiken van motip,
https://www.motip.com/nl/producten/moti ... hrome-set/
1. Schuren met steeds kleinere korrel tot
waterproof aantoe. Tussen de spaken zwart
en dan in zijn geheel blanke lak erover.
2. Spaken silver chrome spuiten en wederom
zwart tussen de spaken.
Optie 2 wil ik dit gebruiken van motip,
https://www.motip.com/nl/producten/moti ... hrome-set/
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
mooie bak kobus, als je die hoezen van ali neemt wil ik de kussentjes wel voor mijn poes om op te slapen
goede velgen ook 17" ?
Ik heb overigens in mijn vorige auto erg goede resultaten gehaald met een gehuurde tapijtreiniger. De velours bekleding (saab 9-3) was door het hondje van de vorige eigenaar omgebouwd tot kennel, niet om aan te zien, laat staan de aanslag op mijn geur-orgaan. Moest daarna wel een dag of 2 rondrijden met open raampjes vanwege het vocht, maar alle vlekken er uit en gelijk het tapijt thuis gedaan. Ik durf te wedden dat dat mormel ergere vlekken maakte dan jouw kleine 'engeltjes'. Bovendien lijken me de stoelen van de A2 best ijsco-proof. Ik stem dus tegen stoelhoezen en voor slabbertjes.
Veel veilige kilometers gewenst.

Ik heb overigens in mijn vorige auto erg goede resultaten gehaald met een gehuurde tapijtreiniger. De velours bekleding (saab 9-3) was door het hondje van de vorige eigenaar omgebouwd tot kennel, niet om aan te zien, laat staan de aanslag op mijn geur-orgaan. Moest daarna wel een dag of 2 rondrijden met open raampjes vanwege het vocht, maar alle vlekken er uit en gelijk het tapijt thuis gedaan. Ik durf te wedden dat dat mormel ergere vlekken maakte dan jouw kleine 'engeltjes'. Bovendien lijken me de stoelen van de A2 best ijsco-proof. Ik stem dus tegen stoelhoezen en voor slabbertjes.
Veel veilige kilometers gewenst.
- kobus1978
@Blauwbaard Ik moet je kat toch teleur stellen, de kussentjes zullen er niet komen.
De Ali hoezen zijn van de baan, en als ze er gekomen waren had ik de kussentjes nooit besteld, is extra optie en idd bespottelijk.
Heb overigens wel de groene in dit draadje besteld, zijn op maat gemaakt voor de A2, foto's ter illustratie volgen. Misschien maak ik nog meer tongen los met mijn hoezen obsessie.

Heb overigens wel de groene in dit draadje besteld, zijn op maat gemaakt voor de A2, foto's ter illustratie volgen. Misschien maak ik nog meer tongen los met mijn hoezen obsessie.

- kobus1978
Idd 17"
Banden die er nu op zitten 225x45x17 maar net iets te groot, denk dat het 205x40x17 gaat worden. 205 is overigens wel de minimale breedte, misschien dat het 215 word.
Zijn er forumleden die hier hun ervaring met mij hier over kunnen delen voor 17" velg en J-maat 7,5J?
Welke band gebruiken jullie of heeft jullie voorkeur?
Banden die er nu op zitten 225x45x17 maar net iets te groot, denk dat het 205x40x17 gaat worden. 205 is overigens wel de minimale breedte, misschien dat het 215 word.
Zijn er forumleden die hier hun ervaring met mij hier over kunnen delen voor 17" velg en J-maat 7,5J?
Welke band gebruiken jullie of heeft jullie voorkeur?
Laatst gewijzigd door kobus1978 op 05 mar 2018, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- HansJan
- Moderator
Hier staan ze allemaal vermeld: viewtopic.php?t=2696
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16