He Falcon,
Beter dat je het dakt hebt kunnen laten vervangen. Geeft waarschijnlijk een wat zekerder gevoel.
Is het nu zo dat je ook weer 10 jaar garantie hebt op het dak?
Ik denk dat Ruud toch wel gelijk heeft hor Rens.
Ik weet ook de precieze aantallen niet van hoeveel er rondrijden, maar ik let er uiteraard wel meer op sinds ik er mee bezig was om er 1 aan te schaffen.
Ik ben wel met je eens dat er meer import plaatsvind, maar export vind dan daar tegenover ook weer plaats. Dus het zal er om hangen.
Zometeen naar RDW, dus ik ben benieuwd!
Het zal vast goed gaan, de papieren via Autotelex geregeld, dus dat is in ieder geval in orde!
A2 uit Duitsland
Alle info over de coulance op het OSS staat hier: http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=39468
Let op dat de wagen bij aanmelding voor controle/reparatie op de dag af niet ouder dan 10 jaar mag zijn! Gezien het bouwjaar moet je dus even heel goed kijken en eventueel snel zijn. Anders genoegen nemen met een CSS, ook mooi 8-)
Let op dat de wagen bij aanmelding voor controle/reparatie op de dag af niet ouder dan 10 jaar mag zijn! Gezien het bouwjaar moet je dus even heel goed kijken en eventueel snel zijn. Anders genoegen nemen met een CSS, ook mooi 8-)
Nee, je krijgt 2 jaar garantie op een vervangen dak, maar het nieuwe dak is steviger gebouwd, de zwakke onderdelen uit de 1e versie zijn allen vervangen door sterkere (bijv plastic verbindingen vervangen door ijzer) dus ik verwacht dat dit dak het een stuk langer vol houdt!Flexalex schreef:Beter dat je het dakt hebt kunnen laten vervangen. Geeft waarschijnlijk een wat zekerder gevoel. Is het nu zo dat je ook weer 10 jaar garantie hebt op het dak?
Hoe ging het bij de RDW? Goed bevonden voor de APK? En nou weten we nog steeds niet welke motor je hebtZometeen naar RDW, dus ik ben benieuwd!
Het zal vast goed gaan, de papieren via Autotelex geregeld, dus dat is in ieder geval in orde

@Alex:
Dat je een A2 van 2001 hebt is misschien niet optimaal voor het sky roof, maar als je A2 een diesel is heb je een ander voordeel: die heeft standaard een webasto voorverwarmer. Je kan dan bij Webasto een betaalbare upgrade-kit kopen waarmee je 's winters de standverwaring kan programmeren of vanop afstand aanzetten, zodat je steeds met een warme motor start, ijsvrij rijdt en meteen een warme kachel hebt. Superhandig!
zie: http://standkachel.webasto.nl/fileadmin ... adekit.pdf
Dat je een A2 van 2001 hebt is misschien niet optimaal voor het sky roof, maar als je A2 een diesel is heb je een ander voordeel: die heeft standaard een webasto voorverwarmer. Je kan dan bij Webasto een betaalbare upgrade-kit kopen waarmee je 's winters de standverwaring kan programmeren of vanop afstand aanzetten, zodat je steeds met een warme motor start, ijsvrij rijdt en meteen een warme kachel hebt. Superhandig!
zie: http://standkachel.webasto.nl/fileadmin ... adekit.pdf
Ik krijg er een steeds minder gevoel van.
Hij is namelijk van 2001 èn het is ook nog een 1.4 benzine!
Keuring bij RDW was helemaal top.
Aardige mensen, het is ff een geregel, maar een goede voorbereiding is het halve werk!
Leuke kanttekening is, dat de mensen bij RDW de auto ook erg fraai vonden, zeker voor zn leeftijd..
Nu is het wachten tot het kenteken toegestuurd word. Ik heb mn A2 dus weer achter moeten laten in de garage. Uiteraard wist ik vooraf al dat dit niet anders was, maar het voelde toch alsof hij met een zielige blik naar me keek toen ik bij hem wegliep..
Maar ik kan jullie vertellen, de rit van en naar het RDW was genieten.
Echt een fijne kar! En het OpenSky was vandaag toch al best lekker
Keuring bij RDW was helemaal top.
Aardige mensen, het is ff een geregel, maar een goede voorbereiding is het halve werk!
Leuke kanttekening is, dat de mensen bij RDW de auto ook erg fraai vonden, zeker voor zn leeftijd..
Nu is het wachten tot het kenteken toegestuurd word. Ik heb mn A2 dus weer achter moeten laten in de garage. Uiteraard wist ik vooraf al dat dit niet anders was, maar het voelde toch alsof hij met een zielige blik naar me keek toen ik bij hem wegliep..

Maar ik kan jullie vertellen, de rit van en naar het RDW was genieten.
Echt een fijne kar! En het OpenSky was vandaag toch al best lekker

[quote="Flexalex"]Ik krijg er een steeds minder gevoel van.
[/quote]
Nergens voor nodig, dat "slechte" gevoel. Als je OSS nu goed functioneert dan blijft hij dat vast nog een poos doen. Jij kunt ervoor zorgen dat de schuifrails vrij van troep zijn door deze schoon te maken en daarna opnieuw te smeren (met het veel te dure speciale vet van de audi-dealer). Ook is het geen probleem dat je niet die bijverwarmer hebt, een benzine is sowieso eerder warm dan de diesel (ook al blijft 't een geniale uitvinding, zo'n bijverwarmer
)
Had je overigens niet met een eendags-kenteken je auto mee naar huis kunnen nemen zodat je 'm in ieder geval op de oprit had gehad? Leuk te horen dat de rdw zo enthousiast was, ik herken 't

Nergens voor nodig, dat "slechte" gevoel. Als je OSS nu goed functioneert dan blijft hij dat vast nog een poos doen. Jij kunt ervoor zorgen dat de schuifrails vrij van troep zijn door deze schoon te maken en daarna opnieuw te smeren (met het veel te dure speciale vet van de audi-dealer). Ook is het geen probleem dat je niet die bijverwarmer hebt, een benzine is sowieso eerder warm dan de diesel (ook al blijft 't een geniale uitvinding, zo'n bijverwarmer

Had je overigens niet met een eendags-kenteken je auto mee naar huis kunnen nemen zodat je 'm in ieder geval op de oprit had gehad? Leuk te horen dat de rdw zo enthousiast was, ik herken 't