eekhoorntje schreef: ↑31 aug 2018, 13:31
Je kunt elke auto dus ook een C30 is mogelijk.....
En naast wat hij nu heeft staan, hij zoekt ook graag dus welke Color Storm , Blauwe, Rode of Gele?
De gele die net is afgeleverd aan Karol is geel met OSS maar in Duitsland staan er 2 vrij dure, benzine of diesel.... en weinig KM maar ook andere zijn nog wel te vinden.
Als je heb zoekopdracht geeft en langs gaat bepaalde hij de inruilwaarde en kijkt wat hij kan leveren.
Bijbetalen kan maar soms is geld ontvangen als je een dure inruilde en iets oudere terug neemt niet uitgesloten.
Wel melden of je alleen maar dicht dak met unieke lichtval wilt, of een die ook goed open gaat nog!
75% doet niets of ratelde dus van de ooit afgeleverde is maar 25% nog goed werkende helaas...
Maar je mag alles vragen en hij zoekt en zal na een aantal maanden zeker iets tegen komen of hij kreeg aangeboden omdat bepaalde Audi dealers geen gezeur van dubieuze handelaren willen.... en dan vind je die zelf ook niet.
Blijf lekker lezen en vertel wat in theorie de Audi van je dromen is.
Soms hebben forum leden iets staan of gezien en met vele actieve leden, daar kun je alleen niet tegenop.
Dank!
Jan Eenink volg ik al jaren en kijk vaak op zn site

Ik zit nog midden in het proces en kijk lekker rond. Ik maak nog teveel kilometers en rij dus diesel. Zolang de volvo het goed doet, en dat doet ie zeker, blijf ik rijden. Maar hou het dus allemaal wel in de gaten. Is ook wel een soort hobby.
De blauwe CS die hier een paar maand geleden werd aangeboden sprak me wel aan. Later is die toch op internet beland bij een bedrijf en kwam er behoorlijk wat bij de prijs op. Anyway...het had geen OSS, dus viel sowieso af.
Een blauwe of rode...en dan een S line

Maar ach, ook de gele...of papaya...ze zijn allemaal bijzonder gaaf!