Heel apart die foto van de” Volvo”
Remco, die massa kabel vanaf de accu zit die ongeveer waar de schaar naar toe wijst aan de carosserie?
Moeders A2
- remco.elzinga
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
We moeten niet te ver afdwalen maar een gemiddelde Volvo stil genoeg.
Massa zit onder de bestuurderstoel tegen de dorpel aan dacht ik.
Massa zit onder de bestuurderstoel tegen de dorpel aan dacht ik.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op ons forum zuiderbuur. Maar amai, die nicotine is nie fris! Met een beetje liefde voor Moeders ex moet het vast wel weer schoon te krijgen zijn. 
Met 45.000km heeft ze niet veel ervaring met de A2 opgedaan, hoop dat je verlost blijft van allerlei uitdrogingsverschijnselen. Laat je de upgrades in Belgie uitvoeren, of ga je naar één van de bekende adressen in Nederland? De automatische lichten zijn recent meerdere malen voorbij gekomen in het topic "Wat hebben we vandaag gedaan", erg nuttige upgrade (naast de CC en comfortblinker)!

Met 45.000km heeft ze niet veel ervaring met de A2 opgedaan, hoop dat je verlost blijft van allerlei uitdrogingsverschijnselen. Laat je de upgrades in Belgie uitvoeren, of ga je naar één van de bekende adressen in Nederland? De automatische lichten zijn recent meerdere malen voorbij gekomen in het topic "Wat hebben we vandaag gedaan", erg nuttige upgrade (naast de CC en comfortblinker)!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- yorkie
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Die ozon tip ga ik ook zeker bekijken. Thx! Reinigen laat ik sowieso doen zodat de zichtbare plaatsen zeker al mooi worden. Het is een beige interieur dus dat zal er dan al een pak frisser uitzien.
De upgrades ga ik zoveel mogelijk zelf doen. Ik heb wel redelijk wat ervaring met zo’n zaken, dus dat zal wel meevallen. Open dak “klakt” ook een beetje als het achterste ruitje omhoog moet, daar ga ik ook nog wel naar kijken. Verder nog andere radio erin met dab en bluetooth. Nu ja, komt wel beetje bij beetje goed.
De upgrades ga ik zoveel mogelijk zelf doen. Ik heb wel redelijk wat ervaring met zo’n zaken, dus dat zal wel meevallen. Open dak “klakt” ook een beetje als het achterste ruitje omhoog moet, daar ga ik ook nog wel naar kijken. Verder nog andere radio erin met dab en bluetooth. Nu ja, komt wel beetje bij beetje goed.