Zeer nuttige informatie! Naarmate ik er meer over nadenk is een trekhaak, of tenminste de mogelijkheid om er een te monteren, wenselijk. Mijn vriendin had voor de Mini die ze sinds een paar maanden heeft een Colt met trekhaak en die missen we toch wel. Af en toe een karretje huren bij de plaatselijke pomp en een meubel oid verslepen is toch wel erg handig.Verder de trekhaak, de eerste AUA motoren van 2000 & 2001 mogen 0 Kg op kenteken trekken,
alleen fietsenrek.
De latere van 2002 en later mogen 1000 Kg geremd en 490 Kg ongeremd!
Dank Jaapje voor je aanbod van je grijze A2. Zeker interessant en hou ik in gedachte. Je geeft zelf aan dat het monteren van een trekhaak kostbaar is als ik eekhoorntje goed begrijp bij deze niet mogelijk gezien het bouwjaar van jouw grijze. Dat is wel jammer...Geen s- line, dat is een opgeplakt embleempje
Ik stuur je wel een pb- tje met gegevens.
Als je dat wil doen is dat natuurlijk geweldig, Peter. Ik was gisteren bij mijn moeder in Eindhoven maar had simpelweg niet voldoende tijd om door te rijden naar Valkenswaard. Als jij met je kennersogen de auto zou willen bekijken en misschien door de documentatie van de auto zou willen bladeren, heel graag! Afhankelijk van jou bevindingen kan ik besluiten om volgend weekend naar Holva te gaan.Als je wilt, kan ik maandag (vandaag kan ik niet) wel even gaan kijken bij Holva.
Intussen bestudeer ik de rekeningen die ik van de zwarte uit Naarden heb gekregen. Deze is hoger geprijsd maar heeft een lagere km stand. Geen trekhaak maar die zou later eventueel nog gemonteerd kunnen worden ook al wordt de optelsom wat hoog.