Ik vind dus €125,- voor dit plastic en betaalde maar €45,- voor oude Navi + die nu via Ali Express ook nieuwe Android kaarten heeft en DAB+ voor nog meer zenders!
Ook de achteruitrijcamera kan hier op, dus Origineel is de Navigatie Plus uit 1999 van A4 niet meer!
De bekerhouder achter heb ik er 1 verkocht voor €130,- en nog 1 twijfelaar of ik deze zelf houd of weg doe... Ja, Audi A2 heeft vaak duur plastic en goedkope Techniek!
Net als de lade onder de beide achter stoelen, ja, daar heb ik er 2 zitten dus minder voeten ruimte als ze achterin klompen willen dragen of leger kisten!
Gezien de inhoud en zelden gebruik kies ik nu steeds vaker voor verkoop en ja, Duitsers betalen meer dan nieuw prijzen en deze namaken door 3D printer is moeilijker als vele roepen.
Nu weten andere forum leden ook gelijk waarom ik lak schade op de gladde gril heb.. want dat plastic eraf gehaald en zoek nu mooiere kleurbestendig 3D plastic met UV filter....
Tip; Als je op een sloperij vraagt wat dit Audi bakje koste, betaal je erg veel...
Ik noem het Skoda en die hebben vaak dezelfde AUA of BBY motoren en mag het vaak gratis of voor €5,- meenemen!

Zo kom je betaalbaar aan dit plastic, bij kleinere die niet precies weten hoe een A2 eruit ziet dus niet de grotere sloperijen die vrijwel alles weten!