Mijn aangekochte Audi A2
- Bernard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Pffft moet nog even geduld hebben voordat ik mijn A2 op kan halen in Vorden bij Jan
Iets met de climatronic.(zekering)
Iets met de climatronic.(zekering)
- Bijlagen
-
- Audi A2 R.jpeg (532.12 KiB) 3407 keer bekeken
- Bernard
- Audi A2 clublid
Mijn Audi A2 is een andere geworden na veel geduld en informeren van mijn kant had ik er wel genoeg van.
De koop is na 5 weken wachten (vond ik wel genoeg) bij Jan uit Vorden niet door gegaan.
Hierbij een fotootje van mijn A2
De koop is na 5 weken wachten (vond ik wel genoeg) bij Jan uit Vorden niet door gegaan.
- Bernard
- Audi A2 clublid
Mijn Audi A2 is een andere geworden na veel geduld en informeren van mijn kant had ik er wel genoeg van.
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
@Bernard,
Spijtig voor de foute ervaring, maar heel goed dat je de koop hebt geannuleerd. Ik vermoed dat het anders een draak van jewelste was geworden.
Heel veel plezier met jouw A2 en nog meer veilige kilometers toegewenst.
Wellicht spreken we elkaar eens tidens een meeting ...
ArcSissy
Spijtig voor de foute ervaring, maar heel goed dat je de koop hebt geannuleerd. Ik vermoed dat het anders een draak van jewelste was geworden.
Heel veel plezier met jouw A2 en nog meer veilige kilometers toegewenst.
Wellicht spreken we elkaar eens tidens een meeting ...
ArcSissy
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- HansJan
- Moderator
Ai, erg jammer dat het niet is gelukt om ook dit probleem op te lossen en je dientengevolge op zoek moest naar een alternatief.
Toch heb je een mooi exemplaar gevonden, Kobaltblau staat de A2 in mijn ogen beter dan Delfingrau. Kan je nog niets vertellen over de A2? Is het een NL of import, type motor nog steeds BBY, nette kilometerstand, uitrusting, nog kwaaltjes om aan te pakken, etc?
Klein puntje van aandacht: de naafkap van het achterwiel is afwijkend, maar dat had je vast al gezien
Heel veel plezier van jouw A2 en veel veilige kilometers gewenst!

Toch heb je een mooi exemplaar gevonden, Kobaltblau staat de A2 in mijn ogen beter dan Delfingrau. Kan je nog niets vertellen over de A2? Is het een NL of import, type motor nog steeds BBY, nette kilometerstand, uitrusting, nog kwaaltjes om aan te pakken, etc?
Klein puntje van aandacht: de naafkap van het achterwiel is afwijkend, maar dat had je vast al gezien

Heel veel plezier van jouw A2 en veel veilige kilometers gewenst!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bernard
- Audi A2 clublid
Hoi Hans Jan,
Bedankt voor je reactie ja de gegevens zet ik morgen of overmorgen op de site.
Heb zelfs nog geen tijd gehad om de boekjes eens door te kijken.
Ik kon niet alle zaken op de fiets doen dus daar ben ik even mee druk.
De naaf kap ja had al even naar nieuwe gekeken maar moet ze nog opmeten misschien iemand die dit weet?
Bedankt voor je reactie ja de gegevens zet ik morgen of overmorgen op de site.
Heb zelfs nog geen tijd gehad om de boekjes eens door te kijken.
Ik kon niet alle zaken op de fiets doen dus daar ben ik even mee druk.
De naaf kap ja had al even naar nieuwe gekeken maar moet ze nog opmeten misschien iemand die dit weet?

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Deze 16" heeft dure naafkapjes.
Ali Express nog niet gezien.
Bij dealer zijn de 140 mm kapjes rond de €30,- en ik zag op vieze oude nog nummer 8Z0 601 165F
Dit komt omdat ze niet zoals de 15 & 17 "in China zijn geleverd...
Wel mooie kleur geworden, veel plezier ermee.
Ali Express nog niet gezien.
Bij dealer zijn de 140 mm kapjes rond de €30,- en ik zag op vieze oude nog nummer 8Z0 601 165F
Dit komt omdat ze niet zoals de 15 & 17 "in China zijn geleverd...
Wel mooie kleur geworden, veel plezier ermee.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...