Dank je eekhoorntje, Deze had ik zelf nog niet gezien. Nette km. stand als dat echt is, en een van de laatsten denk ik. (10/2005)
Wederom terug naar een A2
- Johannes25
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@Johannes25 , ik heb een VAGCOM(kopie) die je mag lenen. Ik woon net als jij in Almere.
Ik hoor wel of je er gebruik van wil maken.
Groetjes,
Koos
Ik hoor wel of je er gebruik van wil maken.
Groetjes,
Koos
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Johannes25
- Audi A2 clublid
- kobus1978
Ik heb niets ontvangen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Johannes25
- Audi A2 clublid
Als het goed is nu wel.kobus1978 schreef: ↑20 jan 2020, 15:01Ik heb niets ontvangen.
- HansJan
- Moderator
Even goed opletten: deze blauwe heeft geen volautomatische airco!Johannes25 schreef: ↑20 jan 2020, 09:14Ja, met deze ben ik on contact. Heb inmiddels het overzicht wat er vanaf 2011 aan gedaan is, maar niet met de km stand erbij. Echter stond er volgens mij vorige weer een km stand in de advertentie van bijna 210.000. Nu iets boven de 172.000. Heb nog een aantal vragen voor heb om eea duidelijk te krijgen. Ziet er op de foto's wel strak uit, maar idd jammer van de bekleding.kobus1978 schreef: ↑19 jan 2020, 18:11Hoi @Johannes25
Leuk en welkom terug bij de club, althans bijna, eerst jouw A2 nog vinden.
Hier heb ik er één, alleen geen blauwe stoelen.
Iig Suc6 met de zoektocht.
Apeldoorn staat bekend als het gebied waar je voor autohandelaren met een grote boog omheen moet rijden.
Vanaf MY 2003 is er wel een aanpassing op onderstel geweest, maar of dat nou zo wereldschokkend is ... Blijft week, met de Koni FSD rijdt de onze wel een stuk prettiger. Naast ribbelgrille vanaf MY2004 was er eigenlijk niet veel spectaculairs gewijzigd.
Dus, welkom terug en succes met de zoektocht! Overigens hebben we de nieuwe eigenaar van jouw vorige CS hier al een tijd niet meer gezien. Heeft @EricA2CS hem wellicht van de hand gedaan?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
Wat de bekleding/stoelen betreft, dat is achteraf nog te plaatsen. Ben je geen purist dan zou je ook nog deze op maat gemaakte stoelhoezen kunnen kopen. Ik heb ze ook en bevalt mij prima.Johannes25 schreef: ↑20 jan 2020, 09:14Ja,met deze ben ik on contact. Heb inmiddels het overzicht wat er vanaf 2011 aan gedaan is, maar niet met de km stand erbij. Echter stond er volgens mij vorige weer een km stand in de advertentie van bijna 210.000. Nu iets boven de 172.000. Heb nog een aantal vragen voor heb om eea duidelijk te krijgen. Ziet er op de foto's wel strak uit, maar idd jammer van de bekleding.kobus1978 schreef: ↑19 jan 2020, 18:11Hoi @Johannes25
- Johannes25
- Audi A2 clublid
Scherp. Dat had ik nog niet gezien. Zou nog extra foto's opvragen, dus het was dan wel opgevallen. Nu ik de specificaties nogmaals doorlees zit er volgens mij helemaal geen airco op. Staat iig nergensHansJan schreef: ↑21 jan 2020, 09:16Even goed opletten: deze blauwe heeft geen volautomatische airco!Johannes25 schreef: ↑20 jan 2020, 09:14Ja, met deze ben ik on contact. Heb inmiddels het overzicht wat er vanaf 2011 aan gedaan is, maar niet met de km stand erbij. Echter stond er volgens mij vorige weer een km stand in de advertentie van bijna 210.000. Nu iets boven de 172.000. Heb nog een aantal vragen voor heb om eea duidelijk te krijgen. Ziet er op de foto's wel strak uit, maar idd jammer van de bekleding.kobus1978 schreef: ↑19 jan 2020, 18:11Hoi @Johannes25
Apeldoorn staat bekend als het gebied waar je voor autohandelaren met een grote boog omheen moet rijden.
Vanaf MY 2003 is er wel een aanpassing op onderstel geweest, maar of dat nou zo wereldschokkend is ... Blijft week, met de Koni FSD rijdt de onze wel een stuk prettiger. Naast ribbelgrille vanaf MY2004 was er eigenlijk niet veel spectaculairs gewijzigd.
Dus, welkom terug en succes met de zoektocht! Overigens hebben we de nieuwe eigenaar van jouw vorige CS hier al een tijd niet meer gezien. Heeft @EricA2CS hem wellicht van de hand gedaan?
Apeldoorn mijden dus. Goed om te weten, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Extra alert zijn in die omgeving dus.
Facelift is nu duidelijk. Minimale aanpassingen. Daarvoor hoef je dus niet naar een jonger exemplaar te kijken.
ErikA2CS is volgens het RDW nog steeds in het bezit van mijn vorige CS.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
De A2 was leverbaar met klimaatcontrole (inclusief airco) of handmatige bediening (zonder airco).Johannes25 schreef: ↑22 jan 2020, 10:28Scherp. Dat had ik nog niet gezien. Zou nog extra foto's opvragen, dus het was dan wel opgevallen. Nu ik de specificaties nogmaals doorlees zit er volgens mij helemaal geen airco op. Staat iig nergens
Apeldoorn mijden dus. Goed om te weten, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Extra alert zijn in die omgeving dus.
Facelift is nu duidelijk. Minimale aanpassingen. Daarvoor hoef je dus niet naar een jonger exemplaar te kijken.
ErikA2CS is volgens het RDW nog steeds in het bezit van mijn vorige CS.
Om een of andere duistere reden is er nooit een uitvoering met handmatig bediende airco geweest.
Inderdaad opletten, zo af en toe kom je een dergelijke uitvoering tegen.
Color Storm is (vind ik zelf) een leuke uitvoering van de A2, maar nog lastiger te vinden dan een "gewone" A2.
Buiten de kleurstelling is er feitelijk geen verschil met de andere A2'tjes.
Je zou ook kunnen zoeken naar een A2 in een bijzondere kleur, buiten het standaard zwart of (zilver)grijs.
Een leuk kleurtje doet de A2 wel goed ...
- Johannes25
- Audi A2 clublid
Morgen even naar Eenink Auto's