Ook maar een A2 gekocht
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
@Hans.D heb je zojuist een pb gestuurd.
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik weet niet hoe handig je bent, maar ik heb op mijn A2 mistlampen laten inbouwen door Jan Eenink te Vorden.
Deze modificatie kostte mij in totaal € 255,- en dan krijg je nieuwe mistlampen met nieuwe roosters en een tweedehands maar gave lichtschakelaar.
Het mooiste zou zijn als je een lichtschakelaar hebt met de oude lak, dus geen softlak.
Ik ben er nog steeds blij mee en vind het dat geld zeker waard.
Deze modificatie kostte mij in totaal € 255,- en dan krijg je nieuwe mistlampen met nieuwe roosters en een tweedehands maar gave lichtschakelaar.
Het mooiste zou zijn als je een lichtschakelaar hebt met de oude lak, dus geen softlak.
Ik ben er nog steeds blij mee en vind het dat geld zeker waard.
- Hans.D
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Eenink die naam kwam ik inderdaad al vaker tegen .
En Vorden is voor mij, maar een klein stukje .
Ik heb zelf geen sleuteltuimte, daarom ben ik afhankelijk van de beperkte mogelijkheden.
Bedankt voor de tip .
@ Bert pb terug
En Vorden is voor mij, maar een klein stukje .
Ik heb zelf geen sleuteltuimte, daarom ben ik afhankelijk van de beperkte mogelijkheden.
Bedankt voor de tip .
@ Bert pb terug
- Marc
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom Hans! Mooie A2 idd! Veel plezier ermee. Die van jou lijkt heel erg op de mijne. Ook Kristalblauw (lichtblauw metallic)?Hans.D schreef: ↑28 dec 2021, 15:26Hallo, ik ben Hans, en ben sinds kort een beetje besmet met een a2 virus.
Daarom er maar een spontaan gekocht.
Een zilverkleurige A 2
115 k gelopen en bjr 2002 .
Is van oorsprong een Duitse auto en is 8 jaar geleden geïmporteerd.
De auto was nieuw geleverd in Gronau, de 2 eigenaar heeft de auto daar altijd in onderhoud gehouden.
Alle papieren zitten er bij inclusief alle onderhouds papieren.
Via marktplaats werd ik door Hans getipt. Om hier lid te worden .
Bedankt Hans
Ik heb de ombouw naar de mistlampen destijds maar laten zitten. Ik had namelijk een nieuw lichtschakelaar erbij bedongen via het autobedrijf waar ik hem kocht a ca EUR 130. Alleen was dat de versie zonder mistlampfunctie voorzijde... Maar op zich mis ik het ook niet, behalve dat het iets mooier staat.

Veel plezier en succes met de modificaties!
-
- Audi A2 clublid
Je kunt de mistlampen ook laten functioneren als dagrijverlichting dmv wat zwakkere leds. In dat geval heb je ook geen nieuwe schakelaar nodig en het werkt perfect - aan dmv contact en ze schakelen uit zodra je de verlichting inschakelt.
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
Haha, prachtige naam, dit topic.. "Ook maar een A2 gekocht". "t enthousiasme spat er af! 

betutteling is zinloos; passie is Goud
-
- Audi A2 clublid
Op de dynamo? Nou dat zou ik niet doen

Uit mijn hoofd heb ik m rechtstreeks op de lichtschakelaar gezet, zonder relais oid. En dan op de pin TFL (tagfahrlicht). En aangezien het 2 hele lichte led lampjes zijn, kan dat vlgs mij prima zonde relais of andere schakeling.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
Dit is misschien interessant. Hier wordt een a2 gesloopt met nog mooie onderdelen, waaronder de mistlampen compleet. En het is net over de grens.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
Dit is misschien interessant. Hier wordt een a2 gesloopt met nog mooie onderdelen, waaronder de mistlampen compleet. En het is net over de grens.

Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped