voor je het intressant zou vindeneekhoorntje schreef: ↑12 aug 2021, 16:53Beste NG,
Als je eens flink in oude berichten ging lezen;
1 Koppeling die hoog aangrijpt is bekende, niet op te lossen en na enkele weken weer je niet beter.
2 Harde stoelen?
Echt Duits en vooral op langere ritten zou ik geen Pudding van Franse voertuigen meer willen,
3 Oude dubieuze import? De schijven zijn voordelig te vervangen en de Rotstoel paste wel!
Een Renault Kangoo of zo heeft meer ruimte maar ook de Kilo knaller en is ook maar een Doos.
Zelfde voor Peugeot en Citroën die ook zoiets aanbieden.
4 Die 980 kg, is erg vreemd, stond dit in advertentie of bij RDW na opvragen info over deze?
Als het 980 leeg is kreeg hij de 1.6 Fsi klasse dus duurder maar 980Kg op kenteken is geen probleem.
5 Stoel instellen, vele zijn naast de leuning ook zithoek voor instelbaar met linker knop.
Dit is maar 1 A2 die je gereden hebt, maar gelijk kopen, nooit doen.
Er is genoeg aanbod en door meer te bekijken zie je of open dak werkelijk niets is of juist leuker.
Ik wil geen Golfplaat meer en koop alleen nog met OSS versie.
6 3000 toeren bij 100 km, ja maar dat is normaal bij vele en minder toeren.... Diesel wil jij en ik ook niet, en vraag me af , met welke merk en type auto vergelijk je deze nu?
Elke Polo, Fabia of Ibiza heeft hetzelfde aantal toeren en veel verkocht....
7 De OBDII poort is er en daar een daadloze erin en telefoon uitlezen zie ik toeren en verbruik en zo... ook motor temperatuur dus de proefrit was blijkbaar tekort!
Voordeel is dat ik zelf + kleinkinderen met meerdere telefoons alles kunnen uitlezen.
Maar tijdens rijden is dit ramp... stationair kan deze niets melden... 1 op hopeloos dus, net als file.
Verder eindelijk een goed verhaal maar waar deze 980 kg nu staat?
Ik zal deze nooit bekijken, blikken dak!
heb ook de fout codes uitgelezen met de torqapp
P 0130 02 sensor circuit bank 1 sensor 1
P0135 o2 sensor heater bank 1 sensor 1
P0170 fuel trim bank 1
en
p0401 egr? flow niet voldoende
dus de egr ( heeft hij dat? ) zit mogelijk verstopt?
moet er wel bij vermeldden dat ik de foutcodes heb gewist en de accu spanning ineens te laag werd en de auto uitviel de foutcodes terug kwamen dus mogelijk ( los van de egr ? ) een standaard melding bij een te lage spannig en niet goed werkende dynamo.