Terug, ditmaal voor 't echie
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hoi iknijff,
Nu zijn er in de afgelopen 14 dagen al 12 blaadjes aan tips vol geschreven, nu wordt het toch gewoon instappen en proefrijden.. Gaan met die banaan!
( liefst met een gele
)
Hoe meer je in verschillende A2 tjes gereden hebt hoe beter je de verschillen merkt. Ik wil je niet tot een beslissing forceren, maar ervaring met proefrijden is nooit verkeerd!
Nu zijn er in de afgelopen 14 dagen al 12 blaadjes aan tips vol geschreven, nu wordt het toch gewoon instappen en proefrijden.. Gaan met die banaan!
( liefst met een gele

Hoe meer je in verschillende A2 tjes gereden hebt hoe beter je de verschillen merkt. Ik wil je niet tot een beslissing forceren, maar ervaring met proefrijden is nooit verkeerd!
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Update
Inmiddels heb ik Jan Eenink opdracht gegeven om dit exemplaar te importeren. Hier en daar wel een krasje/beschadiging, maar de 140 dkm op de teller en het feit dat 'ie afkomstig is van de eerste eigenaar maken dat ruimschoots goed. Verder ook redelijk uitgerust met o.a. sportstoelen, BOSE en het winterpakket.
Spannend!
@ DED@2
Nogmaals bedankt voor het aandragen van deze A2 en de verdere hulp. (:
Inmiddels heb ik Jan Eenink opdracht gegeven om dit exemplaar te importeren. Hier en daar wel een krasje/beschadiging, maar de 140 dkm op de teller en het feit dat 'ie afkomstig is van de eerste eigenaar maken dat ruimschoots goed. Verder ook redelijk uitgerust met o.a. sportstoelen, BOSE en het winterpakket.
Spannend!
@ DED@2
Nogmaals bedankt voor het aandragen van deze A2 en de verdere hulp. (:
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

Dat lijkt een goede keuze @iKnijff !
Mooie uitvoering en Jan Eenink er bij voor de kwaliteits controle.
Wij hebben ook een Bose systeem en dat werkt perfect! Een puntje waar je alvast een beetje over na kan denken:
Als je een parrot aansluiting wil of iets anders waardoor je telefoon gekoppeld is aan de radio , gaat dat meestal via de aansluiting van de cd wisselaar. Die kan je dan niet meer gebruiken.
Veel geluk met je nieuwe auto!
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Haha, ik weet niet hoeveel tijd het importeren in beslag neemt en wanneer Jan naar Duitsland gaat. Maar met groene platen naar de meeting zie ik niet zo zitten.
Dank iedereen voor de felicitaties. (: