Hallo mijn beste A2 vrienden
Nou man, het was wel een gedoe hoor. Eerst de img button gebruiken.... en ik zie tijdens het typen gewoon foto's. maar na het plaatsen waren ze weg. daarna in de source gekeken, en het lijkt allemaal goed. Dit ook vergeleken met andere foto's die ik had geplaatst. geen problemen. Daarna zelf de html codes ingevoegd (copy paste in notepad++), met weer hetzelfde resultaat... Uiteindelijk de geconverteerde spatie ( %20 ) weggehaald in de link, en er een underscore van gemaakt.De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
maar een tip, geen spaties in een link gebruiken.

Vandaag heb ik de auto uitgelijnd in bolsward, bij B&O. De mannen hebben netjes de sporing en wielvlucht bijgesteld. De askanteling helaas niet. Links is ie 3.3 en rechts 2.1 graad. Terwijl 3.5 -4.5 voorgeschreven wordt.is hier nog iets aan te doen?
<div>
Zelf hebben ze niets uitgelegd, daarom vraag ik het hier even. </div>
Trouwens, Jack heeft wel een timmermans oog hoor. Die zaterdag: Nou die staat wel aardig recht hoor, zei hij, toen de nieuwe stuurkogels erop zaten. En gelijk had ie hoor, maar 0,03 graad ernaast !

<div>
Zelf hebben ze niets uitgelegd, daarom vraag ik het hier even. </div>
Trouwens, Jack heeft wel een timmermans oog hoor. Die zaterdag: Nou die staat wel aardig recht hoor, zei hij, toen de nieuwe stuurkogels erop zaten. En gelijk had ie hoor, maar 0,03 graad ernaast !
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
een 1,2 onderstel staat bekend dat hij banden vreet als de sporing niet goed staat, zowel de A2 als de Lupo dus goed dat je hem hebt uitgelijnd.
Die askanteling kan je niets mee en moet je je geen zorgen over maken, ga je niets van merken.
Die askanteling kan je niets mee en moet je je geen zorgen over maken, ga je niets van merken.
- Audi_gekkie
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">http://www.audi-a2.nl/discussion/3001/s ... n/p1</font>
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik wist ook nog van die post en had me voorgenomen je de link te sturen, maar potdorie, gekkie weer :-))
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Ik dacht vorige week even slim te zijn. Die raamschakelaars van mij die zijn versleten en nieuwe/andere zijn best duur op ebay. Met stickers werken, dat lijkt me niks, want ik ga toch liever voor OEM. </font>Dus dacht ik als ik een ander type schakelaar pak en daar het dekseltje van overzet? die dingen kosten 5 -8 euro, zoals de 4B0 959 855. <font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font>
Nou helaas hoor, deze vlieger gaat niet op. Het dekseltje is anders, en ook smaller. Gaat niet passen.
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Ik zal toch maar de stickers kopen denk ik.</font>

Nou helaas hoor, deze vlieger gaat niet op. Het dekseltje is anders, en ook smaller. Gaat niet passen.
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Ik zal toch maar de stickers kopen denk ik.</font>