Terug, ditmaal voor 't echie
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Volg de zoektocht @iKnijff al geruime tijd en vind nu dat het tijd is om mijn steentje bij te dragen. Is dit niets voor jou @iKnijff ?
https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a ... ml?ref=srp
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Die kwam hier eerder ook al voorbij @kobus1978 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
Dan heb ik toch niet goed op opgelet.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
https://link.marktplaats.nl/m1258932735

Plus: weinig km, leuk opvallend kleurtje, trekhaak (wel navragen of dit een volwaardige trekhaak is)
Min: slechte foto's, aftermarket lichtmetalen wielen, kaalste uitvoering (zwarte handgrepen/spiegels)
Gezien de omschrijving vraag ik me af of dit een van de weinige A2''s zonder airco is.
Wel een heel leuk kleurtje voor koningsdag ...
Plus: weinig km, leuk opvallend kleurtje, trekhaak (wel navragen of dit een volwaardige trekhaak is)
Min: slechte foto's, aftermarket lichtmetalen wielen, kaalste uitvoering (zwarte handgrepen/spiegels)
Gezien de omschrijving vraag ik me af of dit een van de weinige A2''s zonder airco is.
Wel een heel leuk kleurtje voor koningsdag ...
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Bose is inderdaad afgevallen. CS is trouwens geen eis hoor, maar als het kan mooi meegenomen.
Ja, ik denk niet dat ik daar aan kan wennen.
Ik ga morgen overigens samen met m'n vriendin op bezoek bij Jan Eenink. Hij heeft een 1.6 uit Frankrijk gehaald die me wel aanspreekt. Keep you posted!
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Dat is een witte!
Jij hebt wel kijk op unieke exemplaren!
Persoonlijk vindt ik de blauwe bekleding te heftig
( ja echt) .
Maar jan heeft ook nog stoelen en deurbekleding in zwart liggen en dan wordt het een plaatje! Vooral met dat glazen dakje wat dan mooi afsteekt tegen het wit. Dat wordt onderhandelen!
Succes!
Jij hebt wel kijk op unieke exemplaren!
Persoonlijk vindt ik de blauwe bekleding te heftig
( ja echt) .
Maar jan heeft ook nog stoelen en deurbekleding in zwart liggen en dan wordt het een plaatje! Vooral met dat glazen dakje wat dan mooi afsteekt tegen het wit. Dat wordt onderhandelen!
Succes!
- kobus1978
Dat dacht ik nou ook @jaapje

@iKnijff hoop dat dit bezoekje aan Jan het einde van je zoektocht betekend, kan je eindelijk je A2 avontuur starten.
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
Ik ken de auto ook. Unieke A2. Kom je niet veel tegen. Sowieso wit is al bijzonder.
1.6 fsi en open dak. Jan heeft idd verschillende complete setjes liggen. Jan vraagt wel prijs zoals hij er staat. Wil je ander interieur, dan kan dat, maar reken wel op meerprijs.
Geniet van Jan zijn A2 centrum.
Succes met onderhandelen.
1.6 fsi en open dak. Jan heeft idd verschillende complete setjes liggen. Jan vraagt wel prijs zoals hij er staat. Wil je ander interieur, dan kan dat, maar reken wel op meerprijs.
Geniet van Jan zijn A2 centrum.
Succes met onderhandelen.
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hoi iKnijff,
Niet gelijk laten afschrikken hoor, onderhandelen moet kunnen.
Maar als je er toch bent, die rode colourstorrm vindt ik voor een nederlandse auto ook wel netjes en past iets beter in je budget denk ik
2 eigenaren voor je is ook niet verkeerd.
Succes in de snoepwinkel.
( 20?)
Niet gelijk laten afschrikken hoor, onderhandelen moet kunnen.
Maar als je er toch bent, die rode colourstorrm vindt ik voor een nederlandse auto ook wel netjes en past iets beter in je budget denk ik
2 eigenaren voor je is ook niet verkeerd.
Succes in de snoepwinkel.
( 20?)