Even voorstellen: EasyRider

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Romulus

03 jan 2012, 21:25 0 x

[quote="EasyRider"]waarschijnlijk heb ik morgen een Up gekocht :) [/quote]Well, then, keep it Up :mrgreen: en doe ons de lol om over een half jaar nog eens hier in te loggen en ons te vertellen hoe-ie bevalt! Ben oprecht benieuwd!
[quote="EasyRider"]Overigens denk ik dat de Up uiteindelijk wel een soort icoon(tje) wordt, van een hogere categorie dan de Lupo... en vergelijkbaar met een A2.[/quote]Ook daar ben ik benieuwd over (maar eerder sceptisch) - als een soort New Beetle bedoel je?

Goede nachtrust vannacht en veel voorpret! :mrgreen:
EasyRider

03 jan 2012, 23:01 0 x

[quote="Romulus"][quote="EasyRider"]Overigens denk ik dat de Up uiteindelijk wel een soort icoon(tje) wordt, van een hogere categorie dan de Lupo... en vergelijkbaar met een A2.[/quote]Ook daar ben ik benieuwd over (maar eerder sceptisch) - als een soort New Beetle bedoel je?[/quote]

Is een beetje subjectief wat ik bedoel. Ik bedoel niet als een soort New Beetle, die wordt toch juist niet veel verkocht? Bij icoon denk ik aan een auto die mensen graag kopen, ook 10 jaar ná de introductie. Zoals nu de Audi A2, zoals de Lupo 3L, en ook een beetje zoals de andere Lupo's. Een auto die mensen zich blijvend herinneren, een auto die nieuwe maatstaven zette, die tot de verbeelding spreekt.
Okumaatje

04 jan 2012, 01:11 0 x

Als ik naar je auto historie kijk denk ik dat je snel uitgeUPt bent. Ik heb de A2 in 1.4 gehad maar heb nu de 1.6fsi.
Ik denk dat je daar een veel lekkerdere en completere auto aan hebt die EN snel EN zuinig is.
Desnoods even over de grens kijken want in Duitsland zijn een stuk meer Fsi's te koop.

Succes.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

04 jan 2012, 11:33 0 x

Mijn oordeel is gebaseerd op hetgeen ik er tot nu toe over gelezen en gezien heb en dat ziet er allemaal heel positief uit. Mij lijkt (mede gezien de prijsstelling) dat VW met de UP wel eens een schot in de roos heeft.
V.w.b. de vergelijking met de A2, die kun je inderdaad niet maken. Wel is het zou dat indien ik zelf nu een andere (kleine) auto zou moeten kopen ik waarschijnlijk uit economische overweging ook eerder zou kiezen voor een (b.v.) UP dan een 2e handse A2.
Op Marktplaats zag ik gisteren een A2 aangeboden van bouwjaar 2005 (1.4 benz) met +/_ 62.000K op de teller voor een prijs van € 10.000, als je dan bedenkt dat je voor minder een UP nieuw kunt kopen dan ben je natuurlijk niet helemaal wijs indien je voor die A2 zou kiezen (tenzij geld geen rol speelt).

Overigens lijkt mij die A2 wel wat maar ik vind hem toch wel iets te duur.

Theo
mchaiba

04 jan 2012, 12:34 0 x

Sorry mensen maar de vergelijking gaat hier zeker niet op.

we vergelijken nu eigenlijk een verkapte smart met de AUDI A2???

ben benieuwd wat dat ding al na 5 jaar waard is?

als je een groot segment wilt bereiken dan is dit zeker een goeie zet van VW, dat is dan ook het enige plus puntje wat ik zie. :idea:
audietje

04 jan 2012, 13:51 0 x

[quote="Romulus"][quote="EasyRider"]waarschijnlijk heb ik morgen een Up gekocht :) [/quote]Well, then, keep it Up :mrgreen: en doe ons de lol om over een half jaar nog eens hier in te loggen en ons te vertellen hoe-ie bevalt! Ben oprecht benieuwd!
[quote="EasyRider"]Overigens denk ik dat de Up uiteindelijk wel een soort icoon(tje) wordt, van een hogere categorie dan de Lupo... en vergelijkbaar met een A2.[/quote]Ook daar ben ik benieuwd over (maar eerder sceptisch) - als een soort New Beetle bedoel je?

Goede nachtrust vannacht en veel voorpret! :mrgreen:[/quote]

Ja, ben ook wel benieuwd naar je ervaringen na een half jaar. Op zich vind ik de UP wel een mooie auto en met zo'n apparaat wat én navigatie én allerlei functies van de auto kan aangeven lijkt me wel interessant. Een versie met 60 pk uit een 3 cilinder zou ook behoorlijk zuinig moeten zijn.
groet
audietje
EasyRider

04 jan 2012, 15:06 0 x

De high up is besteld! 8-) :D Met 75pk en met Blue Motion Technology pakket. Full options. Verbruikt gemiddeld 4,2 liter, dat doet een A2 benzine hem niet na (diesel wil ik niet...) Ik laat weten hoe die bevalt ;)
audietje

04 jan 2012, 15:17 0 x

gefeliciteerd met je aankoop !
Wat is de levertijd ?
groet
audietje
EasyRider

04 jan 2012, 15:42 0 x

[quote="audietje"]Wat is de levertijd ?[/quote]

Dank je wel, levertijd is ongeveer 4 maanden
audietje

04 jan 2012, 16:13 0 x

o, 4 maanden maar.
ik kocht ooit eens een Golf 1 diesel.
Bosch produceerde de dieselpomp en kon de VW productie niet bijbenen.
Moest 9 maanden op mijn dieseltje wachten
Plaats reactie