Dat is zeker mijn bedoeling maar ik heb geen (kleuren)scanner.
Komt goed. jullie zien artikel vanzelf verschijnen.
Dit artikel heeft ook mij weer doen besluiten een A2 aan te schaffen.
Ik rijd mijn derde A2 momenteel. Zie album.
groet
audietje
[quote="Kogelman"][quote="audietje"][quote="Oort"]Overigens, inderdaad stond er in het mei 2011 nummer van Autovisie een gele A2 Colour Storm in de rubriek "Koopwijzer". Ook een Nederlandse, maar een andere, dan ik nu heb gekocht.
En de foto's van Ruttchen, Breda zijn inderdaad heel flets en geven niet de juiste kleur weer. Gelukkig kende ik de kleur al. De foto's die ik volgende week zal plaatsen, zullen van betere kwaliteit zijn :lol:
A2-greetz,
Wim[/quote]
Ja, heb ff nagekeken: in autovisie nr. 11 van 26 mei 2011 staan 4 bladzijden waarop een gele A2 colorstorm met het kenteken 17-SJ-HZ wordt beschreven en waarbij er mooie foto's zijn afgedrukt. citaat: "Voldoende binnenruimte voor 4 personen, ook bij lange voorpassagiers. De torsiestijve koets en hoogwaardige afwerking zorgen na 80.000 km voor een nieuwwaardige rijbeleving" einde citaat. Da's niks nieuws voor ons !
Zal zien dat ik betreffende blz. scan.groet
audietje[/quote]
@ Audietje: Wellicht wil je het hele artikel met ons delen? Ik kan mij herinneren het artikel destijds wel gelezen te hebben en dat o.a. daardoor de gedachten bij mij begonnen dat de A2 een mogelijke opvolger voor onze A3 zou kunnen zijn. Ik heb gezocht in het testarchief van Autovisie maar daar staat alleen een test uit 2000. Het lijkt mij leuk om het hele artikel nogmaals te lezen.[/quote]
voorstellen: Gele ColourStorm²
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Misschien een beetje laat, maar bij deze alsnog gefeliciteerd met de Color Storm in het kwadraat.
Zo krijgen we toch weer een beetje kleur op de weg ....
Zo krijgen we toch weer een beetje kleur op de weg ....

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot