New in town: A2 ColourStorm, nu in het Rood

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Drenthe

07 sep 2012, 02:47 0 x

Ik hoop dat jullie beiden elkaar met rust laten en dat andere forumleden eerlijke reacties van jullie mogen ontvangen.
Volledig mee eens!
j.hoeben1

07 sep 2012, 08:34 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Ik hoop dat jullie beiden elkaar met rust laten en dat andere forumleden eerlijke reacties van jullie mogen ontvangen.[/quote]

En zo denk ik er ook over. Zoals in het verleden al veel bewezen is kunnen wij mensen die er nogal wat verstand van hebben hééééél goed gebruiken op dit forum :idea: en hoop dat we jullie kennis in de toekomst kunnen blijven gebruiken :D om onze tuutjes op de weg te houden ;) .

Groetjes,
Sjors
audietje

07 sep 2012, 09:56 0 x

[quote="j.hoeben1"][quote="Audi-gekkie"]Ik hoop dat jullie beiden elkaar met rust laten en dat andere forumleden eerlijke reacties van jullie mogen ontvangen.[/quote]

En zo denk ik er ook over. Zoals in het verleden al veel bewezen is kunnen wij mensen die er nogal wat verstand van hebben hééééél goed gebruiken op dit forum :idea: en hoop dat we jullie kennis in de toekomst kunnen blijven gebruiken :D om onze tuutjes op de weg te houden ;) .

Groetjes,
Sjors[/quote]

Hé Rolf,
Welkom terug op het forum.
Technische know how is hier inderdaad onontbeerlijk. Onze A2's worden er namelijk niet jonger* op.
groet
Audietje(Hans)
* maar verouderen niet ;)
Peter

07 sep 2012, 10:31 0 x

Om de discussie direct maar te stoppen:

- het versturen van onfatsoenlijke, intimiderende, onbeschofte etc DM's
- schelden, dreigen, grof taalgebruik etc op het forum

Heeft maar 1 consequentie: een permanente ban.

Ik ga hier niet over in discussie, ik ga geen ruzie's sussen en ik ga geen waarschuwingen uitdelen.

Gedraag je je niet ? Dan krijg je een permanente ban.

Einde discussie.
Romulus

07 sep 2012, 11:09 0 x

[quote="Romulus"]Hei Rolf og velkommen! :mrgreen:[/quote]
8-)
Pet

07 sep 2012, 19:29 0 x

Welkom terug ik voel met je mee

Gr Peter
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

07 sep 2012, 21:14 0 x

Geachte forumleden,

Na het lezen van Rolfs bericht en alle reacties hierop ben ik van mening dat ik hier eenmaal op mag en moet reageren en daarna laat ik deze zaak voor wat het is.

"De bewuste persoon" waar Rolf het over heeft dat ben ik (Thck oftewel Theo).
Dit voor diegene onder ons die dit nog niet wisten en zich mogelijk afvragen "over wie heeft hij het?"

Verder is het zo dat ik op 03-07-2012 via het bewuste topic aan Rolf heb laten weten deze persoonlijke discussie verder voort te willen zetten via een PB en niet op het forum (mede omdat ik dat niet gepast vind en het waarschijnlijk ook voor de andere forumleden niet interessant is om te horen wat wij van elkaar vinden).

Ik heb dan ook op die 3e juli een PB naar Rolf gestuurd waarin ik e.e.a. uit de doeken heb gedaan. Hij heeft deze echter tot 31-08 niet opgehaald en op 01-09-2012 (afgelopen week dus) heb ik deze PB nogmaals verstuurd.
Deze heeft hij wel gelezen en ook beantwoord (hieruit blijkt dat wij het nog steeds niet met elkaar eens zijn en waarschijnlijk ook niet zullen worden in de toekomst, maar dat terzijde).

Ik vind het dan ook jammer dat hij het nu wederom nodig vindt om toch via het forum nogmaals zijn gal te moeten spuien (zelfs nadat hij mij een bericht heeft gestuurd en voordat hij mijn reactie heeft gelezen!) Had hij mijn antwoord via de PB eerst gelezen dan zou zijn reactie mogelijk anders zijn geweest!
Ik laat hetgeen hij hier stelt dan ook voor wat het is en ga er inhoudelijk niet meer op in.

Ik heb besloten om niet meer te reageren op topics waar Rolf reeds zijn mening heeft geventileerd dit om toekomstige discussies met hem te vermijden.

Theo
Rens 79

07 sep 2012, 21:28 0 x

Theo schreef:
Ik vind het dan ook jammer dat hij het nu wederom nodig vindt om toch via het forum nogmaals zijn gal te moeten spuien.

Zo heb ik het ook gelezen Theo,eerst haast 2 mnd niets laten horen,en ja hoor daar gaan we weer.
Pet

07 sep 2012, 21:32 0 x

STOP
Pet

07 sep 2012, 21:35 0 x

Stop theo jij denkt de wijze te zijn dan had je niet moeten reageren
Gesloten