voorstellen!
[quote="audietje"]De kleur lijkt me toch echt blauw.
Mijn eerdere A2 heeft die kleur ook (zie de rechter auto op bijgaande foto.
de linker is mijn eerste A2. Ook blauw. Cobaltblauw geloof ik.)[/quote]De linker zou best eens kobaltblauw kunnen zijn. Voor de rechtse zou ik inzetten op akoyasilber, een van mijn favorieten trouwens.
Marcel heeft uitgezocht dat zijn auto ijslandgroen is. Op zijn foto lijkt het echter erg blauw. Bij Gompie en Sjors kun je zien dat het echt een hele lichte groen tint is.
de linker is mijn eerste A2. Ook blauw. Cobaltblauw geloof ik.)[/quote]De linker zou best eens kobaltblauw kunnen zijn. Voor de rechtse zou ik inzetten op akoyasilber, een van mijn favorieten trouwens.
Marcel heeft uitgezocht dat zijn auto ijslandgroen is. Op zijn foto lijkt het echter erg blauw. Bij Gompie en Sjors kun je zien dat het echt een hele lichte groen tint is.
[quote="audietje"][quote="j.hoeben1"][quote="Romulus"]
Ik ben wel benieuwd naar de kleurcode, die staat op de sticker in het instructieboekje (in mijn geval LX7Z). Volgens mij is deze kleur tamelijk zeldzaam (het lijkt mij tenminste niet het ijslandgroen van Sjors en Gompie).[/quote]
Hoi Romulus,
Ik heb ook even op de originele lakstiftset gekeken en daar staat kristalblau metallic op met het nr. LST 0M2Y7R. In mijn boekje staat het nr. LY7R
Als ik zo kijk heeft mj.jans A2tje dezelfde kleur als ik en ik moet zeggen ik ben er na 6 jaar nog niet op uitgekeken.
Groet,
Sjors[/quote]
De kleur lijkt me toch echt blauw.
de linker is mijn eerste A2. Ook blauw. Cobaltblauw geloof ik.)
Heb beide auto nog niet teruggezien op ons forum. ook niet in het echt overigens.
groet
audietje[/quote]
Nu ik het zo zie is het toch een heel andere kleur :o .
Sjors
Ik ben wel benieuwd naar de kleurcode, die staat op de sticker in het instructieboekje (in mijn geval LX7Z). Volgens mij is deze kleur tamelijk zeldzaam (het lijkt mij tenminste niet het ijslandgroen van Sjors en Gompie).[/quote]
Hoi Romulus,
Ik heb ook even op de originele lakstiftset gekeken en daar staat kristalblau metallic op met het nr. LST 0M2Y7R. In mijn boekje staat het nr. LY7R
Als ik zo kijk heeft mj.jans A2tje dezelfde kleur als ik en ik moet zeggen ik ben er na 6 jaar nog niet op uitgekeken.

Groet,
Sjors[/quote]
De kleur lijkt me toch echt blauw.
de linker is mijn eerste A2. Ook blauw. Cobaltblauw geloof ik.)
Heb beide auto nog niet teruggezien op ons forum. ook niet in het echt overigens.
groet
audietje[/quote]
Nu ik het zo zie is het toch een heel andere kleur :o .
Sjors
- mj.jans
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Inderdaad ijslandgroen, in het echt komt het groen veel meer aar voren dan op de foto (zal ook wel komen omdat ik de foto met mijn mobiel heb genomen),
Pfffff.....welke opties erop zitten......
beide voorstoelen in hoogte verstelbaar, ruiten en spiegels voor elektrisch originele radio/cd speler met 8 boxen, stuurbekrachtiging, dubbele bodem, achterbank in 2 delen uitneembaar.
Dat was het wel een beetje buiten de originele opties van een 1.2 TDI 3L.
Groeten!
Pfffff.....welke opties erop zitten......
beide voorstoelen in hoogte verstelbaar, ruiten en spiegels voor elektrisch originele radio/cd speler met 8 boxen, stuurbekrachtiging, dubbele bodem, achterbank in 2 delen uitneembaar.
Dat was het wel een beetje buiten de originele opties van een 1.2 TDI 3L.
Groeten!
Audi A2 1.2 TDI 3L 2004 186.000 km (01-2018)
- mj.jans
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik rijd nog geen 3000 kn per jaar (alleen weekendjes weg en de grote vakantie) daar ga ik geen LPG voor inbouwen.
Bus heeft in 42 jaar tijd 37500 km afgelegd......dat LPG ga ik hem niet aan doen...
Bus heeft in 42 jaar tijd 37500 km afgelegd......dat LPG ga ik hem niet aan doen...

Audi A2 1.2 TDI 3L 2004 186.000 km (01-2018)