Nieuw op het Audi-A2 forum

Stel hier jezelf en je A2 voor.
audietje

12 jun 2012, 09:40 0 x

Ik zie nu ook de spatlappen achter de achterwielen. staat wel stoer. Ga ik ook maar eens opduikelen. Kan op de foto's niet goed zien of je ze ook achter de voorwielen hebt.
groet
audietje
Kogelman

12 jun 2012, 13:16 0 x

[quote="Blauwdi-A2"][quote="Romulus"]Potver3, ik ben dik gelukkig met onze donkergrijze, maar dit hemelse blauw is toch ook wel erg fraai. En die wielen maken het af! (Kogelman, heb jij niet dezelfde?)

Veel plezier ervan![/quote]

Goeden dag Romulus,

Verschillende kleuren hebben we bekeken en af en toe ook bereden, dit hemelse blauw vonden wij juist mooi en daarom na een proefrit en kritische blik de perfecte keuze. Velgen maken de auto zeggen ze wel eens en daar zijn we dan ook tevreden mee, wel willen we de naafkapjes veranderen v/h Audi logo.[/quote]

Mijn velgen lijken inderdaad erg veel op die van jullie (durf het niet 100% zeker te zeggen). Ze zijn van het Duitse merk Artec. Geen origineel Audi velgen, maar ze staan een A2 goed en zijn makkelijk schoon te houden. Ik heb via MP naafkapstickers gekocht en de originele naafkapjes iets vlakker geschuurd en ze erop geplakt. De naafkapstickers zijn een paar mm dik en kostten (uit mijn hoofd) zo'n 15,- euro p set incl. verzenden. Het blijft tot nu toe prima zitten ook met autowassen.
Ik ben er wel tevreden mee.
[album]508[/album]
Blauwdi-A2
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

12 jun 2012, 20:07 0 x

[quote="audietje"]Ik zie nu ook de spatlappen achter de achterwielen. staat wel stoer. Ga ik ook maar eens opduikelen. Kan op de foto's niet goed zien of je ze ook achter de voorwielen hebt.
groet
audietje[/quote]

Goeden dag Audietje,

Inderdaad zitten er aan de achterzijde spatlappen en ze zijn niet eens hinderlijk voor het zicht vanuit de positie van achteren, en aan de voorzijde zitten echter geen spatlappen :!:
Romulus

12 jun 2012, 20:48 0 x

[quote="Blauwdi-A2"]Verschillende kleuren hebben we bekeken en af en toe ook bereden, dit hemelse blauw vonden wij juist mooi en daarom na een proefrit en kritische blik de perfecte keuze.[/quote]
Het valt zelfs bijna niet op dat het een basisuitvoering is, met ongespoten deurgrepen en spiegels ;) dat geeft ook wel een mooi contrast zo.
Plaats reactie