audi a2 3L en Fsi rijdert
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Klopt @gideon maar ik ga er geen 3 voor de deur zetten we zijn maar met twee met een rijbewijs hier de komende 5 jaar nog, en het is al druk genoeg in de straat. Ik zet maandag de FSI stil hoewel die stukken beter rijdt en dan kijk ik nog even, misschien wil mn pa hem wel kopen 

- Audi_gekkie
@luuske gefeliciteerd!
Mooie kilometerstand met een net interieur en veul opties!
Tja over de kleur valt te twisten, maar apart is die zeker.
Mooie kilometerstand met een net interieur en veul opties!
Tja over de kleur valt te twisten, maar apart is die zeker.
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Vandaag heb ik mijn tweede 3L opgehaald.
Er zit in ieder geval voor een berg rekeningen bij van de afgelopen 3 jaar, bizar zelfs:
Het vervelende is wel dat de auto zogenaamd schadevrij zou zijn maar er zitten twee deuren in die een compleet andere kleur zwart hebben . De auto mist de ori magnesium wielen en de bandenmaat is niet hoog genoeg. Hij heeft achter op de klep en bumper ook een behoorlijke schade maar het was te donker om dat goed op de foto te krijgen.De bodemplaat is er niet bij, en nog wat kleine dingetjes.
Rijden doet hij werkelijk als een nwe alleen een motorsteun of de baksteun is niet goed.
Ik zal morgen wat meer fotos proberen te schieten.
Er zit in ieder geval voor een berg rekeningen bij van de afgelopen 3 jaar, bizar zelfs:
Het vervelende is wel dat de auto zogenaamd schadevrij zou zijn maar er zitten twee deuren in die een compleet andere kleur zwart hebben . De auto mist de ori magnesium wielen en de bandenmaat is niet hoog genoeg. Hij heeft achter op de klep en bumper ook een behoorlijke schade maar het was te donker om dat goed op de foto te krijgen.De bodemplaat is er niet bij, en nog wat kleine dingetjes.
Rijden doet hij werkelijk als een nwe alleen een motorsteun of de baksteun is niet goed.
Ik zal morgen wat meer fotos proberen te schieten.
- Audi_gekkie
Ooh daarom heb ik voor een 1.4 gekozen.
Niet normaal bijna 10.000 euro in 3 jaar! @-)
Daar kun je een heeeele mooie A2 voor kopen.
Niet normaal bijna 10.000 euro in 3 jaar! @-)
Daar kun je een heeeele mooie A2 voor kopen.
- Audi_gekkie
Ja ik weet dat dit een uitzondering is, maar voor mij was dit één van de redenen.
Fijn dat je het zo sportief opvat. :-h
Fijn dat je het zo sportief opvat. :-h