Student die hoopt mee te kunnen doen
De bovenstaande Audi is helaas verkocht! Het is me duidelijk geworden dat je toch relatief snel moet toeslaan wil je een mooie A2 op de kop tikken.
Ik ben al met een andere garage in gesprek over een A2 en heb wellicht morgen mijn eerste bezichtiging (als de auto er dan nog staat). Ook heb ik hem om het chassis nummer gevraagd, dus als ik deze nog krijg zal ik deze zeker even doorgeven! Ik ben vooral benieuwd hoe het eerste ritje in een A2 me gaat bevallen.
Ik ben al met een andere garage in gesprek over een A2 en heb wellicht morgen mijn eerste bezichtiging (als de auto er dan nog staat). Ook heb ik hem om het chassis nummer gevraagd, dus als ik deze nog krijg zal ik deze zeker even doorgeven! Ik ben vooral benieuwd hoe het eerste ritje in een A2 me gaat bevallen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dan was het niet jouw auto. Misschien kunnen we de nieuwe eigenaar hier binnenkort wel verwelkomen. Er zijn er genoeg, gewoon rustig verder zoeken naar de voor jou perfecte A2!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Gewoon snel naar je auto die je op het oog hebt rijden. Met wachten kom je er niet bij een populaire auto.
RDW doet niets met je km-stand bij je geimporteerde auto, ze nemen het zo over van je dashboard.
Ik hecht meer waarde aan de stapels rekeningen die ik mee kreeg bij de aankoop, dan stempeltje km-stand is logisch.....
Nog opties gezien buiten NL?
RDW doet niets met je km-stand bij je geimporteerde auto, ze nemen het zo over van je dashboard.
Ik hecht meer waarde aan de stapels rekeningen die ik mee kreeg bij de aankoop, dan stempeltje km-stand is logisch.....
Nog opties gezien buiten NL?