Nieuw op dit forum: mvdklip
Dank voor de tip! M'n rubber matten heb ik van ebay.de geplukt voor 25,99 euro inclusief verzending. Ze staan er nog steeds op, maar zo te zien is de verzending niet meer gratis nu:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0591397227
De pasvorm is uitstekend en ze stinken ook niet. Nadeel is dat er geen bevestigingsmateriaal aan zit. Ik heb ze nu los liggen. Dat gaat vooralsnog prima door het hoge gewicht van de matten.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0591397227
De pasvorm is uitstekend en ze stinken ook niet. Nadeel is dat er geen bevestigingsmateriaal aan zit. Ik heb ze nu los liggen. Dat gaat vooralsnog prima door het hoge gewicht van de matten.
[quote="Woco"]was het inbouwen van de cruisecontrol en parkeersensoren voor 425 inclusief het materiaal???[/quote]
Jep. Cruisecontrol a 150 euro inclusief alles en parkeersensoren a 275 euro inclusief. De sensoren zijn niet origineel, maar wel kwalitatief goede (los alleen al iets van 180 euro).
Jep. Cruisecontrol a 150 euro inclusief alles en parkeersensoren a 275 euro inclusief. De sensoren zijn niet origineel, maar wel kwalitatief goede (los alleen al iets van 180 euro).
Proficiat! Ziet er mooi uit, bij ons in de straat staat er precies zo eentje, maar dan op LPG. Is dat ook Delphingrau, trouwens? De kleur lijkt precies die van onze A2. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze twee auto's naast elkaar (welke is de fijnste, beste waarvoor, favoriet etc.)
Hij is nog in tiptop staat voor z'n 11 jaar oud. Alleen wat last van blaren in de lak bij de dakgoot richting achterklep, maar dat is een bekend probleem en valt vaak onder de lakgarantie. Ik heb ervoor gekozen om het de verkoper te laten herstellen.
Ik heb even overwogen om een tweede A2 te nemen, maar vond twee verschillende auto's wel zo leuk en praktisch. Deze A3 heeft ook een trekhaak. Een TT heb ik ook nog overwogen. Die zijn op zich maar een paar duizend duurder dan een A2 of A3. Voor 8500,- had ik een heel behoorlijk TT coupe op het oog inclusief herstel van wat gebreken en 6 maanden garantie. Maar ja, het contrast tussen een A2 en een TT werd me een beetje te groot. :lol:
In de praktijk zal het er nu op neer komen dat ik meestal in de A3 zal rijden en mijn vrouw in de A2 (ze is bang voor parkeerschade in de A3
). De kleur is mineraalgrijs metallic volgens de verkoper.
Ik heb even overwogen om een tweede A2 te nemen, maar vond twee verschillende auto's wel zo leuk en praktisch. Deze A3 heeft ook een trekhaak. Een TT heb ik ook nog overwogen. Die zijn op zich maar een paar duizend duurder dan een A2 of A3. Voor 8500,- had ik een heel behoorlijk TT coupe op het oog inclusief herstel van wat gebreken en 6 maanden garantie. Maar ja, het contrast tussen een A2 en een TT werd me een beetje te groot. :lol:
In de praktijk zal het er nu op neer komen dat ik meestal in de A3 zal rijden en mijn vrouw in de A2 (ze is bang voor parkeerschade in de A3