Yes ik hoor er nu echt bij :)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is bij mij zeker gelukt. Action heeft geen breed assortiment voor dit soort zaken, heb net weer een nieuwe bus gekocht. Vindt je bij de automaterialen. Kost ook geen dr*l.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Ben het daar niet helemaal mee eens @"Johan 3L" . Je kent wellicht mijn stoffen eetkamerstoelen nog. Die waren inmiddels zo bevlekt dat ik die dit weekend met deze reiniger te lijf ben gegaan. Even insprayen, met natte doek uitboenen, met droge doek naboenen (vuil!) en alle (vet)vlekken zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Zit dat nu allemaal ín de bekleding? Bescherming wil ik graag nog toepassen. Heb je daar nog een goede tip voor?Johan 3L schreef:
Een tip van de kenner: gebruik juist geen action reinigers. Want wat je doet is het vuil er verder in duwen. Werkt even aardig, maar je ziet het resultaat.
Dat bedrijf heeft vast ook geen bescherming na het schoonmaken gebruikt
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- trebbor77
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Even een update....ik heb zo goed als alle vlekken er uit gekregen. Heb van de Action de interieurreiniger gebruikt (spuitbus) en ook de wondersponsjes. Niet alles is er in 1x uitgegaan maar dat is niet erg. Indien je de bekleding vochtig gaat maken, maak dan de gehele stoel nat zodat er geen vlekken achter blijven.
- HansJan
- Moderator
Topper, foto na?